4645
Sök

Hjälp med byte av stereo volvo v70n

313 Inlägg
29 maj 2015
Trådstartare
Är det nån som kan hjälpa mig? Finns det adapterkabel för orginal slutsteg så man kan få det att passa en vanlig stereo? Och så att allt fungerar som orginal!

Här ha jag kopierat beskrivningen av stereon som jag köpte från jula!

Produktinfo

Det är fint att peka! Riktigt prisvärd bilstereo som utrustats med HD-upplöst 7" pekskärm som ger dig tillgång till användarvänlig navigering oavsett om du spelar upp musik via RDS-radion, Bluetooth (spela upp direkt från smarttelefonen eller surfplattan), USB, SD-kort eller AUX. Radion hanterar även en vanlig 2,5" hårddisk med FAT-format (ingår ej) och kan därmed spela upp en uppsjö format (MP3/MP4/WMW/FLAC). Den integrerade mikrofonen bjuder på handsfreemöjligheter och ger tillsammans med den medföljande fjärrkontrollen enkel och betydligt trafiksäkrare användning. Andra finesser är RCA-anslutning för backkamera, equalizer med fyra förinställningar, två RCA-lågnivåutgångar och ISO-kontakt.

Forummoderator
26 487 Inlägg
29 maj 2015

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

313 Inlägg
29 maj 2015
Trådstartare

Ja tack men jag la upp en ny tråd för jag orkar inte läsa igenom massa sidor för att få ett svar! Vill veta vad man ska ha för kablar och vart man kan köpa dom! Gärna länk till kablarna efter som jag inte är så hemma på bilel i nyare bilar! :p

Forummoderator
26 487 Inlägg
29 maj 2015
Nilsson10 skrev:

Ja tack men jag la upp en ny tråd för jag orkar inte läsa igenom massa sidor för att få ett svar! Vill veta vad man ska ha för kablar och vart man kan köpa dom! Gärna länk till kablarna efter som jag inte är så hemma på bilel i nyare bilar! :p

Höjden av "jag orkar inte"..

Har du ens tittat i trådarna jag länkade till?
Senast redigerat av Mack (29 maj 2015)

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

313 Inlägg
30 maj 2015
Trådstartare
Mack skrev:
Nilsson10 skrev:

Höjden av "jag orkar inte"..

Har du ens tittat i trådarna jag länkade till?

Jo gud de är klart jag har kollat men alla länkar dom har skrive är borttagna om man går in på dom så de hjälp mig inte så mycke! hmm du få inte missförstå mig att jag inte vill ha hjäp! Utan menar bara att jag har kollat runt en hel del på google men dom typ alla länkar man går in på fungerar ej! hmm

1 494 Inlägg
30 maj 2015
BRL har allt du behöver, bara att beställa. Är du osäker så kontakta dom så får du hjälp med vad du ska ha. tongue (finns fler kjedior som kan fixa det, brl är ett alternativ)

313 Inlägg
30 maj 2015
Trådstartare
Fjong skrev:
BRL har allt du behöver, bara att beställa. Är du osäker så kontakta dom så får du hjälp med vad du ska ha. tongue (finns fler kjedior som kan fixa det, brl är ett alternativ)

Ja tack få kolla där! smile ska testa fara in på nårdik med! smile

Sök