V70r saffran awd uppfräschning då den är ganska sliten. Kommer även bli lite styling blir även lite mer pulver med en smidd motor som kommer ligga på 600-700hk. Målet är utställningsskick å ska självklart ställas ut när den är... Visa mer
Så ja nu har de äntligen hänt lite på bilen! halva avgassystemet klart byggt 2,5" rakrör med dubbla utblås racekaten kommer nog på nästa månad sen är den klar för att sätta i chippet som är steg 3 har köpt bromskivor samt belägg runt om då de var Slut och hoppas det kommer i veckan.
Såja då har jag fått på gröna r spridare så den får soppa med gick väldigt dåligt med orginal å motorlampan lös å varnade om för mycket luft på grund av 3" lmm men nu har jag dom så man kan bruka bilen igen undrar dock vart min bromsar tagit vägen då dom borde kommit nu.... snart stål mot stål så får ställa bilen om de inte kommer snart
Hallå fått mina bromsar nu monterat runt om förutom högerfram då yttre damsken hade gett upp så fett i hela hjulhuset..... så fick bli en vända till rejmes å beställa nytt jag lackar inte oken nu då jag tänkt ta och göra de i vinter istället letar för fullt efter vinterbil så v70rn å s70n får stå inne
Gick fort att få damskerna så monterade ner axeln idag så blir det att sätta ihop imorgon kommer lacka längarmar, spindelled, stötdämpare, mm så det ser roligare ut i vinter
Tjena ett tag sen jag uppdaterade bilen rullar å fått på ett fjäderbensstag, s70n är inställd för vinterförvaring så lånar r-fälgarna till v70n lite 😉
Inte hänt så mycket på sista tiden då jag hållt på med vinterbilen samt sparar pengar så man kan lägga lite på R:en i vinter men tagit lite nya bilder iaf