V70r saffran awd uppfräschning då den är ganska sliten. Kommer även bli lite styling blir även lite mer pulver med en smidd motor som kommer ligga på 600-700hk. Målet är utställningsskick å ska självklart ställas ut när den är... Visa mer
Haha, saffranen blir nog aldrig klar Första steget är väl att börja använda den haha
Hahaha är bara lite parkeringsskador samt behövs ny fjädring till 850 så ska nog gå att hinna med samtidigt som detta projekt
Jaha jag tänkte du menade min haha
Men då är det inte allt för mycket att göra på 850in då! Skulle behövas ny fjädring till min gröne också, inte alls rolig att köra i högre hastigheter, typ motorväg. Svajjar o gungar hej vilt
Haha, saffranen blir nog aldrig klar Första steget är väl att börja använda den haha
Hahaha är bara lite parkeringsskador samt behövs ny fjädring till 850 så ska nog gå att hinna med samtidigt som detta projekt
Jaha jag tänkte du menade min haha
Men då är det inte allt för mycket att göra på 850in då! Skulle behövas ny fjädring till min gröne också, inte alls rolig att köra i högre hastigheter, typ motorväg. Svajjar o gungar hej vilt
Trodde din saffran rullade Min är likadan fast nog värre orginalfjädring som skrapar i innerskärmarna runtom så dom är helt sönderslagna
Blästrat bort dom små rost fläckar som va i motorummet och lagt på lite färg på det så länge 😊 över slipat ner och målat diverse fästen till subframen samt till fronten och lackat dom! Ska köpa lack till motorummet imorgon samt ta en runda till returbilen och se om de finns ett 3" gasspjäll
Jaha hänt en del nu! Motorummet lackat och satan vad fint de är med riktig lack i pannrummet börjat skruva ihop smått men mycket små delar kvar att lacka 😊
Tjena semester ju så skruvar en hel del mycket monterat och lackat. Satt dit nya busstningar på de flesta ställen och allt är Polyuretanbussningar. Lackat AC rör samt diverse andra delar och fästen. Har även lackat motorn 😃 har köpt helt nya r-mattor till den med för fick inte de med inredning. så är en diff till lådan som står på tur nu 😊
blir så otroligt fint med nymålade saker med det nylackade motorutrymmet!
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Fått ihop hela framvagen med stötdämpare och fjädrar nu. BRA bromsar som saknas 😊 gått på skroten och fått tag i ett 3" gasspjäll samt glt kammare som jag ska ha till ett annat projekt quaife diff, svänghjul och koppling som saknas för att kunna sätta i motorn 😊
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.