Audi A6 Avant 4x4

Inget jätteprojekt, tänkte bara försöka få bilen lite mer så som jag vill ha den och då även dokumentera det!
  • 4 Följare
  • 1 516 Visningar
  • Uppdaterades senast 7 juni 2015
Psyket
7 juni 2015 · 20 Inlägg

Tja!

Blir som de flesta andra projekttrådar detta, inget jättestort projekt utan bara lite smågrejer för att få den lite mer så som jag vill.
Det enda jag gjort hittills är byta ut reg skyltarna då de såg ut som stryk, den främre hade bokstavligen talat fått ta lite stryk, samtidigt som två av extraljusen fick stryk. Så bytte ut glasen och satte i nya lampor och nu är allt frid och fröjd!

Det jag har i tankarna att göra just nu är att tona rutorna och rycka bort emblemen på bilen.
Möjligt att jag kommer att tona baklyktorna lite svagt, kommer även att byta ut x-antal lampor till dioder i bilen.
Är det någon som har, eller vet någon som har en uppsättning sommardäck på fälg som inte ser ut som trollet under bron så är det bara att hojta till! Helst i Stockholm men har inget emot att ut och åka en sväng för rätt fälg.

Folk får hemskt gärna även tipsa om vart man kan tona rutorna i Stockholms området för en vettig peng! Inget jag vill ge mig på själv då jag vet hur tålamodet kan försvinna fort ibland wink

Psyket
7 juni 2015 · 20 Inlägg

Beställde även en DMC med Bluetooth, USB och AUX ingångar att koppla in i stereon då det saknades!
Satt dock en annan adapter i bilen redan, men den kontaken var endast för att plugga in i iPhone 4 eller liknande
Inget jag hade användning för, även skönare att ha Bluetooth i bilen!

Inga problem att installera själva adaptern, hur enkelt som helst!
Har dessvärre inga bilder på hur jag gick tillväga

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang