Ett paket färdiglagade plättar, egenhändigt värmda i micron. Tillbehör var en burk sylt och 2 liter cola. Till dessert serverades en välfylld skål lösgodis. Får nog bli en Max meny framåt nattkröken känner jag..
"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen. www.5100.se
Förresten, lite halv-offtopic: Är de nån som vet var man kan få tag på den amerikanska kultmaträtten "Macaroni & Cheese" ??? De e en förpackning me makaroner å ostpulver som med mjölk kokas ihop till en kaloririk göttgöttportion Dom har slutat sälja den här hemma
Förresten, lite halv-offtopic: Är de nån som vet var man kan få tag på den amerikanska kultmaträtten "Macaroni & Cheese" ??? De e en förpackning me makaroner å ostpulver som med mjölk kokas ihop till en kaloririk göttgöttportion Dom har slutat sälja den här hemma
Kan du hantera kokkonsten, så kan du annars slänga ihop en egen makaronipudding.. ungefär samma sak, men mindre syntetiskt pulverskit. Makaroner, ägg, kassler, mjölk och ost har jag för mig är basvarorna. Resten får du slå upp själv.