Hola amigos! Tror det är spanska och betyder något i stil med tjenare kamrater.. Mina språkkunskaper bottnar i det knappa jag pressar ur mig på fornnordiska när jag guppar över österpölen för att dricka alkoholhaltiga drycker och skämma ut mig inför eleganta och oeleganta damer.
Nog om det.. Det händer inte mycket i det västnärkingska garaget.. öh.. logen.
Inte mer än att Packarden fått byta bås för att ge plats åt service och underhåll på den resterande transportplutonen.
Volvon ska, i mån av tid från jobbet, besiktigas i början av nästa vecka då det vankas försäljning. Så en översyn vill jag skänka den då det vore förargligt om den inte ville passera AB Svensk Bilprovnings bilbeprövningar med stjärna i kanten efter att jag nu kört med körförbud under tiden jag klippt gräs och druckit pilsner.
Klippt gräset har jag förvisso sluppit undan då min gode svärfar så sobert ryckt in som parkförvaltare.
Men pilsnern har jag jobbat hårt med!
Under denna regniga lördag har ett par liter kaffe passerat njurarna och en välförtjänt vilopaus från vardagens bestyr infunnit sig i min obekväma tygsoffa som min kära sambo tyckte var fin då möblemanget skulle pusslas ihop. Men, för att för en gångs skull komma till saken, så har jag fått tummen ur och handlat på mig lite pinaler till El Packard!

![https://www1.garaget.org/gallery/images/121/120129/120129-43ec833e121026796013d38eb734e23b.jpg]()
Lite pysfjädring anländer om några månader i en container till Kjell. Blev ett 7 vägs kit med 2st 2500lbs bälgar och 2st 2600lbs bälgar.
Så nästa sommar är det förhoppningsvis jag som hyvlar bort vägmarkeringarna runt fjugesta.
Vill passa på att ursäkta för mina glesa uppdateringar men just nu är det även mycket med skörden som ska in då min far inte är särskilt kry detta år. Men så snart säden är väck från gärdena så ska jag komma igång med mitt egna igen. Just nu planeras företagandet om nätterna och i torsdags var jag iväg och tittade på tvåpelarlyft, däckmaskin och balanserare. Mer om det senare i höst.
Ursäkta svamlet också. Har ett visst behov av att skriva av mig här ibland..
Godnatt mina vännerrrr!