Toyota Crown, en japansk lyxbil med alla bekvämligheter. Bilen är importerad från Japan via England. Hade tänkt ha den i princip original utvändigt, förutom fälgar och sänkning, och ändra inredningen och förfina motorrummet. Dock... Visa mer
Köpte mig en japansk lyxbil, Toyota crown, som jag tänkte hålla i princip original utvändigt (förutom sänkning och fälgar). Ska göra om inredningen, eventuellt göra motorrummet cleanare osv. Kommer komma mer ideer efterhand.
Köpte ett par nya fälgar igår! work ls207. På bilderna är dom bara testade för att se helheten. Bilen ska ju såklart inte vara sådär hög sen papperna till transportstyrelsen är inskickade så jag väntar med en sänkning till efter reg besiktningen.
Trevligt trevligt, lite udda modeller och riktig JDM.
Krilles fälgar passar bra på den här också
Mode parfume och JP gör schyssta kit till den, WALD är ingen höjdare i det här fallet enligt mig iallafall.
Kommer du mixtra invändigt? Rött på rött hade varit kung.
Hej! Hur menar du med rött på rött? Röd skinninredning eller hur menar du? jag hade tänkt mig att lägga mer tid på insidan än utsidan eftersom den ska bli lyxig inuti
Ursprungskontroll godkänd, regbesiktning bokad! Det som ska göras nu är att fixa framlysena (dela, på med H1 projekter lampor, ihop), sidoblinkers och på med nya däck på 19" sen ska den nog gå igenom galant är verkligen överförtjust i denna bilen!
Trevligt trevligt, lite udda modeller och riktig JDM.
Krilles fälgar passar bra på den här också
Mode parfume och JP gör schyssta kit till den, WALD är ingen höjdare i det här fallet enligt mig iallafall.
Kommer du mixtra invändigt? Rött på rött hade varit kung.
Hej! Hur menar du med rött på rött? Röd skinninredning eller hur menar du? jag hade tänkt mig att lägga mer tid på insidan än utsidan eftersom den ska bli lyxig inuti
Rött på rött kan väl syfta på lite vad som helst, men i detta fallet tänkte jag allting i rött, snarare än röda sömmar och detaljer på en annan färg till exempel
Rött skinn, röda sömmar, röd plast!
Låter bra, inredningen är viktig när det gäller VIP!
Då där har kommit andra grejer imellan har vi äntligen börjat på Crownen igen. Tagit isär strålkastarna, sågat lite och bytat insats (H1). Nästa steg är sätta sidoblinkers.
Vad tycker besiktningsmännen om xenon-lysen utan automatisk nivåreglering eller högtrycksspolare?
Det är inga xenon lysen och om man skulle reggad med det så skulle man gjort precis så som du skrev..
Passar halogen-H1-lampor i projektorerna du monterat? Jag har konverterat tre uppsättningar strålkastare med vad jag trodde var likadana projektorer och jag har insett att det vore rätt bökigt att montera halogenlampor i dem.
Vad tycker besiktningsmännen om xenon-lysen utan automatisk nivåreglering eller högtrycksspolare?
Det är inga xenon lysen och om man skulle reggad med det så skulle man gjort precis så som du skrev..
Passar halogen-H1-lampor i projektorerna du monterat? Jag har konverterat tre uppsättningar strålkastare med vad jag trodde var likadana projektorer och jag har insett att det vore rätt bökigt att montera halogenlampor i dem.
Ja dom passar, projektorerna är till halogen lampor. Köpta frän UK. Tyckte inte detta var speciellt bökigt, hade nog varit bökigare med xenon eftersom det är mer som krävs där, och iom att bilen inte har det från början