Totalrenovering av vw split bus type 2 T1 LHD 1962 Elsystemet ska bytas från 6v till 12v motor från 1200cc till 1600cc framöver blir det en massa förbättringar :)
Fint jobb, snart är du där! Kolla bara springan mellan framdörrarna och skärmarna, ser lite liten ut. Färg och spackel bygger snabbt.
Tackar jajamen kommer att ha koll på springorna är ett jäckla jobb att få det att stämma jo sant spackel bygger bra blir ju en del riktade med så man slipper för mycket spackel
Så sant, det där med spackel. I min ungdom hade jag förmånen att åka en del i en buss som din, en speciell känsla, man kommer väldigt nära framförvarande trafik.
Så sant, det där med spackel. I min ungdom hade jag förmånen att åka en del i en buss som din, en speciell känsla, man kommer väldigt nära framförvarande trafik.
Följer ditt projekt!
jaså javisst är dom underbara att åka i även o mdet inte går så fort.hiihi ja bilen framför kommer ju nära kan man säga
Finemang! Det där med spackel är svårt, alltid blir det till att slipa. Tar sig. En bra idé är att efter de inledande omgångarna lacka bilen i en svart blank grundfärg, lätt att se ojämnheter.
Finemang! Det där med spackel är svårt, alltid blir det till att slipa. Tar sig. En bra idé är att efter de inledande omgångarna lacka bilen i en svart blank grundfärg, lätt att se ojämnheter.
ja spackla är ett jäkla jobb jajamen precis va ja har tänk lacka den svart för att se alla ojämnheter.