2787
Sök

Dämpare bakruta Scenic 2000, kula eller ring?

551 Inlägg
30 oktober 2015
Trådstartare
Till Renault Scenic 2000 sitter dämpare på bakrutan, våra har kulor i båda ändar, andra har ring och kula. Finns beg. bara med ring i närområdet. Passar båda?

Skattebelastade och skattefria automobiler, nästan som min andra hjärnhalva och jag mha kottar :)

...has left the building...
4 474 Inlägg
30 oktober 2015
Förmodligen inte. Köp nya korrekta, till båda sidor. Snåla inte. Det är det bästa svaret du kommer få. Trådar som dessa är på gränsen till...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

551 Inlägg
30 oktober 2015
Trådstartare
dawwe skrev:
Förmodligen inte. Köp nya korrekta, till båda sidor. Snåla inte. Det är det bästa svaret du kommer få. Trådar som dessa är på gränsen till...

Den används sällan så det kan vänta, beg. kostar 200, nya 1000+. Jag köpte faktiskt 2 nya till min egen bil för de var snart slut i lager, bara en behövdes så en ligger ock skräpar här nu. Men det var bakluckan vi fick i huvet och stöttade, bakrutan vet jag aldrig om den behövs öppen.
Man blir rik bla på minimerade utgifter och maximerade inkomster.
Senast redigerat av Auto-man (30 oktober 2015)

Skattebelastade och skattefria automobiler, nästan som min andra hjärnhalva och jag mha kottar :)

Sök