Hejsan alla!
Har inte fått jätte mycket praktiskt gjort i garaget de senaste, har mest suttit vid datorn och beställt saker till bygget så det kan fortsätta som vanligt
Bland annat så ska fälgarna få sig en makeover. Som ni kan se på bilden jag kommer posta nedanför så är banan lackad i nån 2k färg, not cool! Även skruvarna är inte riktiga, ska sitta M7 skruv, med utvändig torks(?)
Men sitter nån m6 insex lösning vilket jag inte diggar! Så klickade hem både nya skruv och muttrar igår på Felgenfuchs!

Riktigt taggad för detta

Och så ska fälgbanorna givetvis poleras, hur jag ska gå till väga med detta har jag ännu inte bestämt dock hehe..

Sen ska centrumet få sig en annan färg dessutom. Här kan väl ni flika in lite om ni vill

Är inne på nån sorts silver/grå eller BBS RS Guld. Vad tycker ni?

![https://www1.garaget.org/gallery/images/177/176922/176922-7f9b3bd96697dc8d72516d24d5b21deb.jpg]()
Hoppas även mitt paket från DDesign ska komma nån gång i veckan så jag kan börja pilla lite

Allt jag har att säga för tillfället! Vill bara hålla tråden igång så ville bara uppdatera er lite istället för att det är knäpptyst