1865
Sök

Havetsfasas suprabyggen

Följ mina suprabyggen, ett bygge för gatan och ett för banan samt mitt första suprabygge som nu är sålt. Toyota Supra Mkiv 1997 gatbilen Toyota Supra Mkiv 1994 banbilen. Ni kan även följa bilarna på Instagram @Whitesuprasweden... Visa mer

350 429 Visningar
Uppdaterades senast 1 juni 2018
1 114 Inlägg
19 april 2016
Trådstartare
Då var stugan bokad till Mantorp Gatebil 17-19 Juni. Kommer bo strax utanför Linköping på Glyttinge camping, hoppas supran går felfritt då det är 101,6mil enkelväg till banan tongue Jag kommer inte köra på banan utan ska bara dit för att se på massa balla bilar smile
Någon mer som har bokat och kommer vara där ? smile

506 Inlägg
20 april 2016
Jag planerar på att försöka ta mig dit, då man inte har riktigt lika långt haha men får se hur det blir med jobb osv smile Men hade varit kul att få se supran IRL smile

"Fighting for peace is like fucking for virginity"
Hellre en tratt i anus än ratta en Taunus!
Volvo V70II MY09 Projekt - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=317855

1 114 Inlägg
20 april 2016
Trådstartare
Mahlberg skrev:
Jag planerar på att försöka ta mig dit, då man inte har riktigt lika långt haha men får se hur det blir med jobb osv smile Men hade varit kul att få se supran IRL smile

Härligt smile hör av dig om du kommer så får du kolla in den smile

506 Inlägg
20 april 2016
Absolut! smile

1 114 Inlägg
20 april 2016
Trådstartare
Beställde några saker till garaget iförrgår smile
Svårt att hålla sig när det är rea tongue
https://www1.garaget.org/gallery/images/37/36274/36274-8c5b64ebf982994381e5de2c8202147f.jpg

1 114 Inlägg
506 Inlägg
20 april 2016
Ca 24 mil, motorväg hela vägen så ca 1,5 timma så inget att klaga över haha i jämförelse med dina 101 mil roll

1 114 Inlägg
20 april 2016
Trådstartare
Mahlberg skrev:
Ca 24 mil, motorväg hela vägen så ca 1,5 timma så inget att klaga över haha i jämförelse med dina 101 mil roll

Haha de är ju ingen sträcka tongue då åker man ju bara över dagen smile

506 Inlägg
20 april 2016
Precis smile Men kommer antagligen börja jobba kväll inom snar framtid vilket skapar ett litet dilemma då man inte har någon dag att köra upp över haha men det löser sig smile

191 Inlägg
20 april 2016
kommer åka dit med smile 22 mil tur, e4:an smile rätt go kryssa sträcka

Återskapandet av en Ikon Volvo 850 T5
https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328167
Kommentera och betygsätt

1 114 Inlägg
20 april 2016
Trådstartare
Mahlberg skrev:
Precis smile Men kommer antagligen börja jobba kväll inom snar framtid vilket skapar ett litet dilemma då man inte har någon dag att köra upp över haha men det löser sig smile

du får ta ledigt nu i god tid tongue

saabludde skrev:

de är en lagom sträcka, just ju har jag 25 mil e4a till finska gränsen tongue haha men ni har ju så sjukt fina vägar i södra Sverige också, här uppe har inte e4an mer än max 2 filer, är mycket 2-1 och vanlig 1-1 väg utan räcke så man fastnar bakom husvagnar och lastbilar hela tiden tongue

ni söderut kan ju åka på alla event per sommar typ och ändå köra mindre än jag kommer göra till Mantorp tongue

men det blir riktigt kul att träffa folk och se på grymma bilar smile

191 Inlägg
20 april 2016
Havetsfasa skrev:
Mahlberg skrev:

saabludde skrev:

de är en lagom sträcka, just ju har jag 25 mil e4a till finska gränsen tongue haha men ni har ju så sjukt fina vägar i södra Sverige också, här uppe har inte e4an mer än max 2 filer, är mycket 2-1 och vanlig 1-1 väg utan räcke så man fastnar bakom husvagnar och lastbilar hela tiden tongue

ni söderut kan ju åka på alla event per sommar typ och ändå köra mindre än jag kommer göra till Mantorp tongue

Haha ja det va lite skillnad yikes
Ja vägarna är helt ok och många sträckor på E4:an är riktigt  riktigt fina med stora vidder och är det rätt väder är det allt lite magiskt när man sträck kör.

Hoppas vi ses!

Återskapandet av en Ikon Volvo 850 T5
https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328167
Kommentera och betygsätt

1 114 Inlägg
20 april 2016
Trådstartare
saabludde skrev:
Havetsfasa skrev:
Mahlberg skrev:

saabludde skrev:

Haha ja det va lite skillnad yikes
Ja vägarna är helt ok och många sträckor på E4:an är riktigt  riktigt fina med stora vidder och är det rätt väder är det allt lite magiskt när man sträck kör.

Hoppas vi ses!

precis här uppe är det bara skog och renar tongue haha

du får hålla utkik efter supran eller skriva här när du är där smile

506 Inlägg
20 april 2016
Kan hålla med om att motorvägarna är bättre här nere. Iaf E4 mellan Borås och Stockholm. Brukar några gånger per år köra E20-RV54-Inlandsvägen upp till Östersund och fy fan för den jävla vägen med sänkt bil och sportdämpning haha big_smile

1 114 Inlägg
20 april 2016
Trådstartare
Mahlberg skrev:
Kan hålla med om att motorvägarna är bättre här nere. Iaf E4 mellan Borås och Stockholm. Brukar några gånger per år köra E20-RV54-Inlandsvägen upp till Östersund och fy fan för den jävla vägen med sänkt bil och sportdämpning haha big_smile

ja de är inte kul ibland tongue

ska bli kul att glida Supra längst e4an söderut och bara må gott med förhoppningsvis sol och bra musik smile

1 114 Inlägg
21 april 2016
Trådstartare
Pratade med lackeraren igår, han kommer att lacka om fronten på Supran idag, han äger flera hyreshus och hade en hyresgäst som hade slagit sönder en lägenhet och nu flyttat utan att medela vad dom gjort, så han har renoverat den lägenheten nu i veckan då nya hyresgästen skulle flytta in strax. Så han ursäktade sig och skulle göra den nu på en gång så det blir kanon bra smile jag förstår att han prioriterade som han gjorde så inga hard feelings från min sida smile

12 Inlägg
21 april 2016
Havetsfasa skrev:
Då var stugan bokad till Mantorp Gatebil 17-19 Juni. Kommer bo strax utanför Linköping på Glyttinge camping, hoppas supran går felfritt då det är 101,6mil enkelväg till banan tongue Jag kommer inte köra på banan utan ska bara dit för att se på massa balla bilar smile

Jag ska dit, bor ju bara några mil från Mantorp smile

Toyota Supra

1 114 Inlägg
21 april 2016
Trådstartare
Baymax skrev:
Havetsfasa skrev:

Jag ska dit, bor ju bara några mil från Mantorp smile

Fan vad nice då måste vi träffas så jag får se din bil smile

692 Inlägg
22 april 2016
Hoppar in lite sent o följer! smile Men nu har man ju massa att läsa igenom vilket är kul. Ser mkt bra ut!

1 114 Inlägg
22 april 2016
Trådstartare
Daevil skrev:
Hoppar in lite sent o följer! smile Men nu har man ju massa att läsa igenom vilket är kul. Ser mkt bra ut!

Välkommen smile

Tackar förhoppningsvis händer de lite mer saker i helgen om jag får tillbaka bilen smile

Du ska inte ner till Mantorp gatebil ? smile

Sök