Följ mina suprabyggen, ett bygge för gatan och ett för banan samt mitt första suprabygge som nu är sålt. Toyota Supra Mkiv 1997 gatbilen Toyota Supra Mkiv 1994 banbilen. Ni kan även följa bilarna på Instagram @Whitesuprasweden... Visa mer
Om någon fortfarande läser tråden så kan jag avslöja att det kan bli en trevlig uppgradering på bilen i helgen Ska inte säga för mycket före jag vet om affären blir av, men det kommer bli grymt kul ifall den gör det
Klart man läser uppgraderingar är alltid skoj. Blir spännande att se vad det kan vara!
Affären är inte klar än så inget nytt att avslöja inom den delen Men har fått veta att jag bör ha mina k-sport bromsar om 2 veckor ungefär Så vi får hålla tummarna och se om det stämmer
Affären är inte klar än så inget nytt att avslöja inom den delen Men har fått veta att jag bör ha mina k-sport bromsar om 2 veckor ungefär Så vi får hålla tummarna och se om det stämmer
Jäkla teaser du är då
Haha nä men vill inte säga saker som kanske inte blir av
Nu ringde iaf lackeraren och sa att alla mina delar är lackerade och redo för hämtning så nu kan jag börja göra lite framsteg med bilen igen
Riktigt fint! Blir kul att se när den står på backen
Oja är taggad nu
Mahlberg skrev:
Nu jävlar börjar det hända grejer! Blir riktigt smöget de där ju
Jo de blir fint
Fick tyvärr veta att min växellåda var i sämre skick än jag trott tyvärr så vi får se vad priset blir för att få mig en fungerande eller renoverad låda
Nu ser ju våra Supror nästan likadana ut, bara frontläpp o fälgar som inte är likadana Surt som fan med lådan, inga planer på att byta till BMW-låda? Ser fram emot att se denna i sommar