Följ mina suprabyggen, ett bygge för gatan och ett för banan samt mitt första suprabygge som nu är sålt. Toyota Supra Mkiv 1997 gatbilen Toyota Supra Mkiv 1994 banbilen. Ni kan även följa bilarna på Instagram @Whitesuprasweden... Visa mer
Nu ser ju våra Supror nästan likadana ut, bara frontläpp o fälgar som inte är likadana Surt som fan med lådan, inga planer på att byta till BMW-låda? Ser fram emot att se denna i sommar
Efter 16 veckors väntan så fick jag idag ett bekräftelsemail på att mina bromsar har lämnat England, så nästa vecka bör dom komma hit så jag får montera
Efter 16 veckors väntan så fick jag idag ett bekräftelsemail på att mina bromsar har lämnat England, så nästa vecka bör dom komma hit så jag får montera
Awesome! Blir coolt att se dom på plats sen!
Volvo965 skrev:
Havetsfasa skrev:
Härligt!!
cat_fish_1 skrev:
Ofattbart att de ska ta sån tid! Skönt att de äntligen är på väg.
Du hittade inga större eller? Kommer nog bli jävligt läckert sen när dom är monterade Är det bolton eller måste du ha någon form av adapter till okhållaren?
Du hittade inga större eller? Kommer nog bli jävligt läckert sen när dom är monterade Är det bolton eller måste du ha någon form av adapter till okhållaren?
Det är adaptrar till oken så dom inte behöver göra olika ok hela tiden
Ska lägga upp en bild med alla delar när jag kommer till garaget idag