Sorry för dålig uppdatering, helt enkelt glömt av att göra det här XD
Det har hänt lite till sen sist iaf, AC/ Värmepaket ihop plockat och monterat på plats. Rengjort och monterat ihop lite plast detaljer på instrumentbrädan, blir dock att köpa lite nytt då det är skadat på vissa ställen. Även bakfjädringen på plats exklusive dämparna då det blir te att köpa nya det med. Backljusen och även bränsletanken är på plats. Så gott som all el är klart i bak förutom till tank armaturen.
Lite små el kvar i fram, resterande el inne i bilen gör jag när bilen kan rullas från liften så man kan öppna dörrarna mer.
Har iväg bakaxel klumpen ner till tyringe till en snubbe (Ralf Gunnarsson) som skall byta lager och även justera in den. När den väl är hemma igen och monterad så kan äntligen framvagn och motor opereras in i bilen igen!
Senast redigerat av __Larsson____ (3 november 2017)
- Bockar och bugar! ^^ Måste säga att jag vart sugen på din Civic V kombi haha Själv vart / är ett fan av Honda. Haft mina funderingar på att stoppat ner en i en 92-95 Civic =p dock på dem så måste man ju modda huven =P
- Bockar och bugar! ^^ Måste säga att jag vart sugen på din Civic V kombi haha Själv vart / är ett fan av Honda. Haft mina funderingar på att stoppat ner en i en 92-95 Civic =p dock på dem så måste man ju modda huven =P
sedär ja haha, ja lådan rasade på den tyvärr så kommer nog sälja den då jag skruvar Chevrolet nu för tiden xP
sedär ja haha, ja lådan rasade på den tyvärr så kommer nog sälja den då jag skruvar Chevrolet nu för tiden xP
Är det automat i den lr?
yes den oh så ökända 4växlade lådan som alltid rasar