Volvo 945 Streetrace/Gatebil Projekt.Tänkte gör en tråd om mitt projekt Volvo 945 Turbo Kommer att hända en hel del med projektet. Och tanken är att den ska bli klar till slutet på 2016. (( Gå in och Följ projekt och kommentera ))
Lopphunden skrev:Lägger en prem på denna! Ser ut att bli riktigt gött! Vad är det för modell på den nya tändspolen?
Volvo240Driver skrev:Ser Schönt ut
Volvo240Driver skrev:Skall filtret va bättre eller?
nrgjesper skrev:haha ja börjar bli ont om tid looking good kämpa på nu!
ChristianPettersson skrev:nrgjesper skrev:haha ja börjar bli ont om tid looking good kämpa på nu!Ont om tid ja. Sommaren kom ju fortare en vad jag trodde 😅Blir många timmar i garaget nu i helgen
nrgjesper skrev:ChristianPettersson skrev:nrgjesper skrev:haha ja börjar bli ont om tid looking good kämpa på nu!Ont om tid ja. Sommaren kom ju fortare en vad jag trodde 😅Blir många timmar i garaget nu i helgenja den gjorde ju det tyvärr! men du hinner nog jag hinner tyvärr inte satsar på nästa sommar ist!
ChristianPettersson skrev:nrgjesper skrev:ChristianPettersson skrev:Ont om tid ja. Sommaren kom ju fortare en vad jag trodde 😅Blir många timmar i garaget nu i helgenja den gjorde ju det tyvärr! men du hinner nog jag hinner tyvärr inte satsar på nästa sommar ist!Jag det blir att dra lite el samt riva ner Bakaxeln och börja bygga på den
nrgjesper skrev:ChristianPettersson skrev:Ont om tid ja. Sommaren kom ju fortare en vad jag trodde 😅Blir många timmar i garaget nu i helgenja den gjorde ju det tyvärr! men du hinner nog jag hinner tyvärr inte satsar på nästa sommar ist!
ChristianPettersson skrev:Ont om tid ja. Sommaren kom ju fortare en vad jag trodde 😅Blir många timmar i garaget nu i helgen