Audi V8 i Sverige?

Asken79
25 april 2016 · 5 Inlägg

Tjena någon som vet vart alla Audi V8 tagit vägen? Modellen från 89 till 94.
Bestämde mig för att återigen köpa denna bil men det finns ju fan inga att få tag i

Slash Saabifierad
25 april 2016 · 2 026 Inlägg

De flesta är skrotade helt enkelt, en Audi 200 är dessutom dyr att hålla i drift = allt snabbare skrotning.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Dodge90dart
25 april 2016 · 48 Inlägg

http://www.blocket.se/blekinge/Audi_v8_ … 22&w=3

enda på hela blocket, men vaf inte satsa på en a8 då?smile för nytt?


Asken79 skrev:
Tjena någon som vet vart alla Audi V8 tagit vägen? Modellen från 89 till 94.
Bestämde mig för att återigen köpa denna bil men det finns ju fan inga att få tag i

Asken79
25 april 2016 · 5 Inlägg

Slash skrev:
De flesta är skrotade helt enkelt, en Audi 200 är dessutom dyr att hålla i drift = allt snabbare skrotning.

Jo har haft ett par st och  kostar några kronor att åka i men det spelar inte så stor roll. Ska inte användas så mycket utan kör firmabil till vardags

Asken79
25 april 2016 · 5 Inlägg

Ja:) vill inte ha nån a8 tycker inte den har det.....

Har varit i kontakt med annonsören men......

Asken79
30 april 2016 · 5 Inlägg

Trodde jag skulle få några förslag, PM

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
30 april 2016 · 14 042 Inlägg

Asken79 skrev:
Trodde jag skulle få några förslag, PM

Det har du ju fått. Någon skrev att de flesta är skrotade. Är inte det ett förslag på var dom tagit vägen? Eller hade du tänkt dig namn och adress till ägarna?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Asken79
30 april 2016 · 5 Inlägg

Ja exakt det jag jag hade tänkt mig faktiskt

Knugcab
30 april 2016 · 5 111 Inlägg

http://www.garaget.org/show.php?model=Audi&p=741

Från den här sidan och framåt finns ju ett antal Audi V8, du får väl PMa ägarna och höra om de säljer?

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
OSkar000
1 maj 2016 · 198 Inlägg

Med tanke på att de nyaste är drygt 20 år gamla så lär många ha fått sluta sina liv på ett mer eller mindre värdigt sätt. Skulle jag våga gissa något så tror jag det är köpläge nu och att fräscha exemplar kommer att vara värda en del om några (10-tal) år.

Tyskarna är smått tokiga i tidiga 80-talsmodeller redan nu och Audi V8 skulle mycket väl kunna bli lite av en samlarbil framöver. Audi 200 är redan idag eftertraktade även om det inte är urquattro-priser på dem.

En inte helt otänkbar gissning är att de som kommer att bli mest värda framöver är de som är ovanligast, vilket borde vara 4,2-liters V8 med manuell växellåda. Dessa ser man väldigt sällan numera.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang