Ja det är riktigt bra slangar till vettiga priser.
Jepp! Var nog i bland de första som köpte vevhusslangen då den precis kommit i sortimentet. Så dom undrade om jag kunde fota och skicka några bilder, skoj!
Jepp! Var nog i bland de första som köpte vevhusslangen då den precis kommit i sortimentet. Så dom undrade om jag kunde fota och skicka några bilder, skoj!
Jag har tänkt att bara använda deras slangar, kommer att kosta lite men då vet man att man har bra slangar!
Jag har tänkt att bara använda deras slangar, kommer att kosta lite men då vet man att man har bra slangar!
Ja jag kan varmt rekomendera dom! Har bytt all slang till silikon från do88 nu, och alla har passat skitbra.
Då var årets besiktning avklarad! Skönt att det blev blankt papper.
Har ju sedan jag bytte till sportkat haft höjt Hc och Co värde, om än inom gränsvärdena. Hittade Tri Pak oktanbooster bränsletillsats på näten och det skulle sänka avgasvärdena påstods det. Sagt och gjort beställde jag hem ett par flaskor för att testa, resultatet kan ni se här under: