Skaffa dragkrok, vart hur?

Sotnot
1 augusti 2016 · 19 Inlägg

Hur/var skaffar man dragkrok utan att bli ruinerad? Köpa kroken själv och enbart be en verkstad montera? Be en verkstad göra allt? Kan inget om detta.. Hedin bil ska ha sjuka pengar är det enda jag vet där vi köpt bilen

skanepiraten
1 augusti 2016 · 466 Inlägg

Sotnot skrev:
Hur/var skaffar man dragkrok utan att bli ruinerad? Köpa kroken själv och enbart be en verkstad montera? Be en verkstad göra allt? Kan inget om detta.. Hedin bil ska ha sjuka pengar är det enda jag vet där vi köpt bilen

Bilmärke?
Modell?
Åsmodell?

Fast eller delbart?

Volvo 740 TIC "Jenny" (1986)
Sotnot
1 augusti 2016 · 19 Inlägg

Kia sportswagon 2015. Beror på om priset skiljer men spelar ingen roll egentligen fast eller delbart

Christian S
1 augusti 2016 · 4 816 Inlägg

billigast är ju att köpa begagnad och en fast är billigare än en delbar.
kolla om det finns på www.bildelsbasen.se där köpte jag en orginal krok som gått ca1000mil till mina föräldrars Volvo V60 dom köpte för några veckor sedan, nu väntar vi bara på att verkstaden där kompisen jobbar ska öppna igen efter semestern så att vi kan få bilen programerad så att elen funkar.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Muttley
1 augusti 2016 ·

Dragkrokslagret erbjudet för 5000 kr monterat. Vet dock inte om elen ingår där.

Vad är sjuka pengar på Hedin bil om man får fråga?  De är ju inte en helt vanlig bil.

Fast kan du specifiera vilken sportswagon de är ?  Såg att de fanns optima och ceed.  Och du har skrivit om ceed innan. Och kollar du tex mekonomen så har du ett komplett paket omonterat inkl plug in el för 6000 kr. Inte farligt för helt nytt på en nästan helt ny bil faktiskt.

Senast redigerat av tkd_rille (1 augusti 2016)

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
1 augusti 2016 · 14 058 Inlägg

Sotnot skrev:
Hur/var skaffar man dragkrok utan att bli ruinerad? Köpa kroken själv och enbart be en verkstad montera? Be en verkstad göra allt? Kan inget om detta.. Hedin bil ska ha sjuka pengar är det enda jag vet där vi köpt bilen

Men för sjutton googla på verkstäder i din omgivning och ring och fråga vad det kostar. Det är inte svårare än så.

/Benny

Senast redigerat av Vettemannen (1 augusti 2016)

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
spillolja
1 augusti 2016 · 4 026 Inlägg

http://www.ebay.de/itm/301694781953
http://www.ebay.de/itm/301934986773
avser ceed sportwagon

den senare har en fordonsspecifik elsats

Senast redigerat av spillolja (1 augusti 2016)

Renault går sönder ibland men går oftast att laga
Renault Clio II "Pundarburk Grand Luxe" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang