Sa upp mitt gamla Garage kontrakt och tog mig ett nytt, så den senaste tiden har jag renoverat det nya garaget, man kan lätt påstå att det är fullt ös när man kommer hem från långvariga jobb ute på havet.
Allt detta som syns på bild ska ut, sedan ska väggar slipas, spacklas, målas och sedan ska loftet byggas ut och nya väggar ska upp.
Lite bilder!
Spackla, slipa väggarna såg ut som något från kriget!
Hela denna väggen har isolerats på nytt, dubbla gipsskivor och så har elen blivit infälld
Projekt Nissan PS13Jesus On "Crack 1BROTHER7SISTERS - GARAGE
Kan stolt presentera motorn som snart trillar in i Sverige, mina drömmar om en LS3 får vänta ett tag till men jag kommer nog vara minst lika nöjd med denna ett tag framöver
Kan stolt presentera motorn som snart trillar in i Sverige, mina drömmar om en LS3 får vänta ett tag till men jag kommer nog vara minst lika nöjd med denna ett tag framöver
Garaget är på gång, en trappa till loftet byggdes, däckställ och annat nödvändigt som lite belysning och uttag. Nu ska det snart hel gipsas och målas, hoppas att få upp billyften inom en snar framtid!
Slip och bankrum !
Fick en ny kompis i födelsedagspresent, jätte fint inslagen, INTE. Men det är jue insidan som räknas:D Hade en 2T från biltema förut som jag inte rekommenderar någon att köpa, bytte ut den 2ggr pga läckande olja. Så nu får jag hoppas att denna håller måttet!
Senast redigerat av digital_pojken (24 januari 2017)