Snyggt byggt, fräsig kärra. Som en viss mulle meck skulle säga. Lite irrelevant fråga men vad är det för takbox och hur har du fått den så låg mot taket?
det är en modellanpassad takbox till en Audi A4/6 2014 som sitter riktigt lågt på dom och passade perfekt på fästen på V70:)
Ajamen, den satt ju som en smäck! Du råkar inte veta mer exakt vad den heter? Typ nån modellbeteckning? Hittade nått liknande som Heter Loto men dom jävlarna kostar ju 10'000kr och uppåt!
Snyggt byggt, fräsig kärra. Som en viss mulle meck skulle säga. Lite irrelevant fråga men vad är det för takbox och hur har du fått den så låg mot taket?
det är en modellanpassad takbox till en Audi A4/6 2014 som sitter riktigt lågt på dom och passade perfekt på fästen på V70:)
Ajamen, den satt ju som en smäck! Du råkar inte veta mer exakt vad den heter? Typ nån modellbeteckning? Hittade nått liknande som Heter Loto men dom jävlarna kostar ju 10'000kr och uppåt!
Sök på typ Thule Audi A4 så borde det finnas en, tror denhär ligger också runt den prislappen om ja inte har fel men är inte min utan är brosans som jag bara lånar under sommar då han bara har den på vintern
inte hänt något me bilen på länge nu... motivationen har varit halvdålig men har utöver det inte haft tid över till att åka till gargaet och har proriterat annat. Kommer ta tag i blien rejält v29,31.... då ja ej jobbar. Har även funderingar på luftfjädring men inte något bestämt än:)
tänkte först inte dela med mig av de färgval (jag troligen ska ha) men bjuder på det för allt stöd ja får av er här på sidan:). Med detta vill ja även be er skicka in massa videos och låtar eller projektsidor som får dig eller du tror kan få mig på riktigt bygghumör och höja motivationen lite tack för mig
tja! Har gjort ett konto på instagram där jag lägger ut allt som har runt bilbyggandet i mitt liv att göra och inte bara spesefikt just v70n men kommer va den ja lägger ut mest på. Följ gärna och kom väldigt gärna med förslag på annat namn då detta bara var något ja tog för stunden för att göra kontot (kommer självklart att lägga ut allt på gagarget också detta är bara något många har bett mig om att göra och lysnar alltid på vad ni tycker)
var även i garaget idag och planera ny breddning fram för att få lite mer perfektion men kan behöva engelska hjul så blir inget med det förens lönen kommer blir mer jobb och timmar i veckan
Läst igenom hela tråden....GRYMT jobb du gör, blir bra detta!!! Nyfiken på vad du har för chassie nu (fjädrar o dämpare)?
Tackar! kör med budget coils fram och vanliga kapade fjädrar bak och några icke Orginal dämpare men vet ej vad för några men blir förhoppningsvis luft eller nya coils runt om:)