heeej ikväll tar jag en ännu mer välförtjänt "gubba-välling"..
i lördagskväll gjorde jag klart de nya växelvajrarna och monterade dem på bilen..
och fixade även lite smålir idag (söndag) och tog PREMIÄREN! körde några repor fram och tillbaka och jaa.. den går som en potta skit då den behöver en ordentlig mapp men kändes ändå helt magiskt
efter den lilla turen hade den gjort sig förtjänt av en tvätt första gången den är utanför garaget av egen maskin!
och ja det finns filmkllipp men inte fått det skickat till mig i skrivande stund
nu står han avblåst och nöjd på sin plats i garaget igen!
och nu ramlade det även in ett litet filmklipp (A) och jag får ursäkta mina sjukt mogna garagepolare som trakaserar stackars Angelica XD) https://www.youtube.com/watch?v=FL5P1C1oKL4
äntligen lite framsteg igen igår svetsade jag ett rakt rör istället för katten och hittade även orsaken till varför tomgången vart så hög så nu har jag lyckats sänka den!
tjoo mest kosmetiskt trams just nu XD fått dit bakstöt med läpp kommer bild när jag kört fram bilen lite längre fram btw har bestämt mig för att köra på lite sletet stuk bara för att få ut bilen men det kan ju med bli lite kul
lät även fantasin flöda lite med min gula reflextejp jag köpte för några månadersen ( utan någon plan på vad jag skulle ha det till XD
haha, ibland behöver man lite kosmetiskt trams det passar ju
Men om jag får komma med en liten åsikt, de där utsläppen i skärmen, på bild så ser de ut att vara jävligt stora och tunga i plåt? Tillsammans med skruvarna ser det lite heavy duty ut... kanske bara är på bild dock Popnita fast dem istället för skruvar?
Turbo? No. Balls! Honda Prelude 2,2 Bus-bygge
Chevrolet S10 4,3 Ful-bygge "Ecodriving is for poor people"
tjoo mest kosmetiskt trams just nu XD fått dit bakstöt med läpp kommer bild när jag kört fram bilen lite längre fram btw har bestämt mig för att köra på lite sletet stuk bara för att få ut bilen men det kan ju med bli lite kul
lät även fantasin flöda lite med min gula reflextejp jag köpte för några månadersen ( utan någon plan på vad jag skulle ha det till XD