Okej.. men nu har jag till 95% fått tag på en carina motor till rätt kurs.. Och har fått tag på relativt billiga turbo grejjer också så det blir nog ett turbo bygge av den "nya" motorn under vintern
de som skulle nog vara fräckt med carinan, är ju att du köper den där snurran, turboladdar den, men du laddar inte så hårt, typ bara sätter en turbo-blockpackn, o laddar lågt, så du får en Sjuhelvetes gassvar ist för en massa jävla Ketchup-Effekt bara ett tips
You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
Jadu, tanken var ju inte att det skulle bli nå bonn mek inte ska det göras, ska det göras ordentligt Men det är ju hyfast drag i den redan nu, för att vara orginal Du hörde ju själv om det var idag, eller för nån dag sen fint ljud i den iaf
Folk måste ju fan vara blind, eller så är det jag som är full.. För alla gånger jag kolla så har allt fungerat klockrent. Även när jag har kört, passerat skyltfönster så man ser.. och då funkar allt.. isf är det bara glappt nånstans..
Om du ska vara extrem med turbo, satsa då på en liten och en stor, då slipper du ketchup effekten.
Du mernar då alltså Bi-turbo, men de kommer alltid finnas en viss ketchup effektm de kommer man inte ifrån med turbo matning om man inte laddar helvetes lite i en Org Sugmotor, men vad ska han för strl på turbo då?, typ lilla en hx30? och stora en K30? eller vad? och en IC mellan turboaggregaten o sen efter andra turbon en ordentlig IC..
You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
Då jag inte hade nått bättre för mig idag, så började jag riva ur stereon och baksätet.. fan va utrymme det blev helt plötsligt Nu kan jag ju fan sova i bilen började även lacka om lite inredning, då jag tröttnat på den röda.. vill ha lite mer "Färg".. så jag tänkte köra på typ svart/vitt tema
Najs! haha sådär vare i min bil också, blev jättestort utrymme när man tog bort hatthyllan å baksätena, nu kan man typ slå upp ett militärtält i bagaget
Ser bra ut! Förresten, funderat på byta ratt och handbromshandtaget till nåt snyggare?