Bakgrunden till renoveringen är att jag vill ha en bil som är bra i ordning, vill ha den lika fin i motorrummet som den är utvändigt. Underredet kommer också göras till det bättre. Renoveringen påbörjades hösten 2015, och kommer... Visa mer
Bra service, dammskydden kom nästan ända in till garaget, var utanför garaget när det kom en kille med paket. Nya dammskydden. När det blev för varmt för trägårdarbeten så passade jag på att meka, då det är svalt i garaget. Innan jag gick in från trägårdsarbetet så ville jag sätta på damskydden, tog allt lite tid att få dom på plats. Nu är den klar för montering!
Personligen tycker jag att greenstuff är skit och att dom dammar minimalt beror la på om man jämför med en jordfräs. Bytte till brembo bromsbelägg och fick 10x bättre bromsförmåga och mindre bromsdamm
Minns inte om vi snackat om det innan? Vad för bromsbelägg ska du köra med?
Funderar på att köpa GREENSTUFF - Bromsbelägg som avger minimalt med bromsdamm!
Nu ska jag inte vara sådan, men jag har läst massa skit om Greenstuffbeläggen. Jag kan varmt rekommendera TarOx beläggen som jag kör med nu. Lika bra bett som i Mintex beläggen fast skriker minimalt. Mintexbeläggen var bra, men dom förde ett jävla liv.
Personligen tycker jag att greenstuff är skit och att dom dammar minimalt beror la på om man jämför med en jordfräs. Bytte till brembo bromsbelägg och fick 10x bättre bromsförmåga och mindre bromsdamm
InTheWhite skrev:
dsrolf skrev:
InTheWhite skrev:
Minns inte om vi snackat om det innan? Vad för bromsbelägg ska du köra med?
Funderar på att köpa GREENSTUFF - Bromsbelägg som avger minimalt med bromsdamm!
Nu ska jag inte vara sådan, men jag har läst massa skit om Greenstuffbeläggen. Jag kan varmt rekommendera TarOx beläggen som jag kör med nu. Lika bra bett som i Mintex beläggen fast skriker minimalt. Mintexbeläggen var bra, men dom förde ett jävla liv.
Ok. Ge mig en länk var man kan köpa bra bromsbelägg som dammar minimalt.