Omdöme AKR-Bilar Falkenberg ?

KenthIJ
23 januari 2017 · 1 429 Inlägg

Någon som känner till AKR-Bilar Falkenberg ?

Har googlat men hittar inget spec.

KenthIJ
3 april 2017 · 1 429 Inlägg

Ingen som handlat av dem ?

Stefan7neson
3 april 2017 · 394 Inlägg

Jag har gjort det för några år sedan, inga problem, trevlig försäljare.
Något speciellt du vill veta?

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
3 april 2017 · 17 345 Inlägg

Ingen aning. Men det var ju inga direkta vrak de säljer. Antar att det är connect du är ute efter? Den har hoppat runt i systemet en del senaste halvåret. Se längst ner i denna länk:

https://www.car.info/sv-se/license-plate/S/BZZ791

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
KenthIJ
4 april 2017 · 1 429 Inlägg

Tackar för svar.

Kollar för att jag tycker att det känns lite osäkert med företag som inte är MRF anslutna eller officiella återförsäljare.

Om jag skall köpa bil på firma (vilket jag ändå tycker känns lugnast) och inte privat så vill jag ju gärna kunna känna förtroende för firman. (gäller ju även vid privatköp :-)  )

Kollar dem eftersom de har haft några Ford S max som jag varit nyfiken på

d.fagersten
20 november 2017 · 150 Inlägg

Ringde AKR idag och frågade om en Saab 9-5 2008

Vid svar i telefon får jag bara ett "hallå" på bruten svenska.

Fick inga svar ang däck och bromsars kondition, undvek att svara på frågor och han hade 50 bilar i lager så han  kunde inte veta allt om andra ej heller böja sig ner och kolla hur däcken såg ut exvis. Oseriöst och dåligt bemötande.

Märkligt nog kunde han berätta att den var helt rostfri, helt fri från stenskott och dörruppslag på 18.000 mil.. hmm

Kör lite av varje ;)
amazinjoey
21 november 2017 · 1 138 Inlägg

d.fagersten skrev:
Ringde AKR idag och frågade om en Saab 9-5 2008

Vid svar i telefon får jag bara ett "hallå" på bruten svenska.

Fick inga svar ang däck och bromsars kondition, undvek att svara på frågor och han hade 50 bilar i lager så han  kunde inte veta allt om andra ej heller böja sig ner och kolla hur däcken såg ut exvis. Oseriöst och dåligt bemötande.

Märkligt nog kunde han berätta att den var helt rostfri, helt fri från stenskott och dörruppslag på 18.000 mil.. hmm

Överpris på saaben oxå...

axxet Jag ska hjälpa dig..med det lilla jag kan..
21 november 2017 · 4 917 Inlägg

amazinjoey skrev:

d.fagersten skrev:
Ringde AKR idag och frågade om en Saab 9-5 2008

Vid svar i telefon får jag bara ett "hallå" på bruten svenska.

Fick inga svar ang däck och bromsars kondition, undvek att svara på frågor och han hade 50 bilar i lager så han  kunde inte veta allt om andra ej heller böja sig ner och kolla hur däcken såg ut exvis. Oseriöst och dåligt bemötande.

Märkligt nog kunde han berätta att den var helt rostfri, helt fri från stenskott och dörruppslag på 18.000 mil.. hmm

Överpris på saaben oxå...

Tja, det är väl därför man ska pruta, och DET rejält, för dom har väl bara polerat upp kärrorna så dom ser nya ut, och sen när verkligheten efter någon vecka kommer ikapp så ser man vad man INTE skulle köpt..

Köp inte grisen i säcken bara..
Masken är odlarens bäste vän..
Dom rike dom kan, VI fattiga försöker..
amazinjoey
21 november 2017 · 1 138 Inlägg

autodidakten skrev:

amazinjoey skrev:

d.fagersten skrev:
Ringde AKR idag och frågade om en Saab 9-5 2008

Vid svar i telefon får jag bara ett "hallå" på bruten svenska.

Fick inga svar ang däck och bromsars kondition, undvek att svara på frågor och han hade 50 bilar i lager så han  kunde inte veta allt om andra ej heller böja sig ner och kolla hur däcken såg ut exvis. Oseriöst och dåligt bemötande.

Märkligt nog kunde han berätta att den var helt rostfri, helt fri från stenskott och dörruppslag på 18.000 mil.. hmm

Överpris på saaben oxå...

Tja, det är väl därför man ska pruta, och DET rejält, för dom har väl bara polerat upp kärrorna så dom ser nya ut, och sen när verkligheten efter någon vecka kommer ikapp så ser man vad man INTE skulle köpt..

Man får pruta min 30 000kr... och det är garanterar stenskott OCH rost på den. Kjolarna på 9-5an gör att det rostar automatiskt vid hundbenet... och stenskott på huven tack vare designen

d.fagersten
21 november 2017 · 150 Inlägg

Avstår hellre än att köpa något som är dåligt oavsett priset är högt eller lågt.

Kör lite av varje ;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang