Schysst projekt ju! Du följe min vaz så va tvungen å kika på din B) vad är det för kit du köpte? Tänkte bygga luft på min egen nån gång framöver, men jag är nog för bekväm för att bygga egna fästen å dret så då bestället jag färdiga bärarmar med fästen å allt från ryssland
Schysst projekt ju! Du följe min vaz så va tvungen å kika på din B) vad är det för kit du köpte? Tänkte bygga luft på min egen nån gång framöver, men jag är nog för bekväm för att bygga egna fästen å dret så då bestället jag färdiga bärarmar med fästen å allt från ryssland
Säg till om du gör de! antar att du beställer från ladamoscow isåfall? Har med varit nära på att beställa därifrån men inte riktigt vågat
Hello, how can we assist you?
At the moment I don't know! I'm good for now but I can't speak for the others tho!
Fick lite nya fräsha grejer i posten idag. Spindel lederna till framvagnen direkt i från ryssland
Sen när jag va förbi i garaget så passade jag på att fota som undre monterings plattorna för bälgfästet som jag byggde innan men jag glömmde att visa dom men här är dom med lite färg på
Jag känner mig fortfarande lite sjukt och krasslig så de händer inte så mycket i garaget mrm hoppas på bättring till helgen iallafall
Passar 2500 bälgarna? Fick det omtalat för mig att 2400 var mest optimalt?
Jasså ja jag har inte läst på så mycket innan jag började bygga. Men hittills så har jag fått allt att passa in som det ska och om jag skulle stöta på problem så får jag det att passa
monterade fast spindel lederna idag och provade montera fast allt och insåg att jag måste frissera övre länkarmen lite så den inte gnuggar i stötdämparen
Vart ett lite ryck i garaget idag efter jag hade jobbat klart. Kanske lite tjatigt med allt som ska målas men snart ska det börja byggas på bakdelen med fästen och bälgar
Här har jag frisserat till övre länkarmen så den inte gnuggar i stötdämparen
Sen plockade jag lös lite grejer och från ena sidan av framvagnen och borstade och målade på lite grundfärg. Förhoppnignsvis så tar jag andra sidan av framvagnen imorgon och lackar upp de
Händer inte så mycket i garaget just nu. jag har fullt upp på jobbet men till veckan hoppas jag att jag kan få lite gjort.
just nu sitter jag och tittar på däck till Ryssen. Jag skulle vilja ha tag i däck med vita sidor och jag har hittat dom här men skulle hällst vilja ha tag i däck med hel vita sidor och inte bara en sträng
Men om nån vet vart man kan hitta däck med hel vita sidor får ni gärna snaska iväg ett svar här i tråden
Ja det skulle ju oxå kunna gå. men jag har inga sommardäck till fälgarna så jag ville hällst slå två flugor i en smäll. Men jag får tacka för tipsen ska kika lite närmare på dehär
Händer inte så mycket i garaget just nu. jag har fullt upp på jobbet men till veckan hoppas jag att jag kan få lite gjort.
just nu sitter jag och tittar på däck till Ryssen. Jag skulle vilja ha tag i däck med vita sidor och jag har hittat dom här men skulle hällst vilja ha tag i däck med hel vita sidor och inte bara en sträng