4122
Sök

Natt-tråd !

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
29 januari 2007
Trådstartare
terazzi skrev:
Machin skrev:
terazzi skrev:

Tjoo din tok tongue
allt bra?

haha.. hej hej.. jodå allt e lugnt.. e lite bakis men annars helt okej smile
själv då?

görs ikväll då?

satt å läste igenom "invandrar tråden" ... herreguuud vilket liv d blev där då..
synd att d e så infekterat att prata om.. att d alltid ska sluta med "blattar hit å svennar dit" om ni förstår va ja menar...

letar 200or på blocket tongue ovanligt va? haha
haha hade du skoj igår då?
haha ja jag kollade igenom den med,säger man vad man tycker blir man säkert kallad rasse yikes haha..fast jag inte e d smile

haha... nää ja e inte förvånad smile .. hittat nån då?

jodå d var skoj... lr nja.. var i en annan kommun å skulle ut på krogen.. hann vara där i 45min innan första bråket var igång hmm ... surt sa räven..
men vissa stunder under kvällen var helt ok smile

jo man får juh knappt se svensk ut nuförtiden utan att bli kallad rasse...

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

1 059 Inlägg
29 januari 2007
japp trött som fan men men..sovit 6 tim sen tor men det är det värt..börjar få panik med bilen o allt..letar mätare  o lite krafs i usa men hittar inte det jag söker .lugn helg eller?

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

terazzi
29 januari 2007
Machin skrev:
terazzi skrev:
Machin skrev:

haha.. hej hej.. jodå allt e lugnt.. e lite bakis men annars helt okej smile
själv då?

görs ikväll då?

satt å läste igenom "invandrar tråden" ... herreguuud vilket liv d blev där då..
synd att d e så infekterat att prata om.. att d alltid ska sluta med "blattar hit å svennar dit" om ni förstår va ja menar...

letar 200or på blocket tongue ovanligt va? haha
haha hade du skoj igår då?
haha ja jag kollade igenom den med,säger man vad man tycker blir man säkert kallad rasse yikes haha..fast jag inte e d smile

haha... nää ja e inte förvånad smile .. hittat nån då?

jodå d var skoj... lr nja.. var i en annan kommun å skulle ut på krogen.. hann vara där i 45min innan första bråket var igång hmm ... surt sa räven..
men vissa stunder under kvällen var helt ok smile

jo man får juh knappt se svensk ut nuförtiden utan att bli kallad rasse...

ALLTID wink ska visa.. RÖD MED big_smile
http://www.blocket.se/vi/10682108.htm?ca=23_13_s = as snygg..
ahh så typiskt.. jobbigt att folk ska paja för annat som bara vill ha skoj!

hjahahahahahahahahaha dagens citat smile

terazzi
29 januari 2007
racefan skrev:
japp trött som fan men men..sovit 6 tim sen tor men det är det värt..börjar få panik med bilen o allt..letar mätare  o lite krafs i usa men hittar inte det jag söker .lugn helg eller?

ooh d va inte så mkt tongue vad haru pillat med nu på senaste då? ahh surt,hoppas du hittar det då:) ja FÖR lugn.. haha

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
29 januari 2007
Trådstartare
http://www.blocket.se/vi/10682108.htm?ca=23_13_s   <<<--- loooking goood smile

se till att få d där jobbe nu så du kan inhandla en liknande wink

jo d e lite trist... men inte mycke att göra åt....
har aldri riktit fatta mig på varför man beger sig ut på krogen för att slåss.. bättre grogga å ha roligt smile

terazzi
29 januari 2007
Machin skrev:

har aldri riktit fatta mig på varför man beger sig ut på krogen för att slåss.. bättre grogga å ha roligt smile

hehe va ju den jag länkade till wink
ja jag hoppas på besked nu smile dem e sega, men med ca 1000 ansökningar så ^^
men ska ti AF imorrn*suck* helt inkompetenta personer som jobbar där.. ska fixa en mod nu snart om d inte blir en 200sx wink;D just 4 fun! haha..
ja precis big_smile eller spela plump med 15 omgångar o den som förlorar måste dricka big_smile

1 059 Inlägg
29 januari 2007
hehe orkade inte en läsa klart den tråden..snacka om att folk tänker kort..lite kul o läsa tråden då folk va rätt ärliga på fre o lör natt mot dagen..visar ju hur tuff man är.

nee hittar inte o skiter i elmia i år så får det bli:)

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

terazzi
29 januari 2007
racefan skrev:
hehe orkade inte en läsa klart den tråden..snacka om att folk tänker kort..lite kul o läsa tråden då folk va rätt ärliga på fre o lör natt mot dagen..visar ju hur tuff man är.

nee hittar inte o skiter i elmia i år så får det bli:)

men nej, varför inget elmia?yikes

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
29 januari 2007
Trådstartare
racef: haha.. jo d e sant... man blir fort "ärli" efter nåra öl wink

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
29 januari 2007
Trådstartare
terazzi skrev:
Machin skrev:

hehe va ju den jag länkade till wink
ja jag hoppas på besked nu smile dem e sega, men med ca 1000 ansökningar så ^^
men ska ti AF imorrn*suck* helt inkompetenta personer som jobbar där.. ska fixa en mod nu snart om d inte blir en 200sx wink;D just 4 fun! haha..
ja precis big_smile eller spela plump med 15 omgångar o den som förlorar måste dricka big_smile

haha.. ja d var som d ja menade wink

jasså.. så AF är kassa där nere oxå.. trodde bara d var här... riktit illa...

klart du ska ha en sån smile

haha.. ja d kan man.. fast vi brukar istället köra 21.. man satsar klunkar mot banken.. brukar dra rätt bra wink

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
29 januari 2007
Trådstartare
RacingB : somna du lr?

terazzi
29 januari 2007
hahaha alltid lika stabil wink
ja dem suger fan negerdolme ^^ haha..
japps wink men skadar inte med en plan B, ska fixa den snart i Photoshop och lägger sen upp den i mitt galleri smile hahah d låter skoj med..

252 Inlägg
29 januari 2007
Om man skulle skaffa sig en ny lite seriösare vinterbil?

//Janne

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
29 januari 2007
Trådstartare
terazzi skrev:
japps wink men skadar inte med en plan B, ska fixa den snart i Photoshop och lägger sen upp den i mitt galleri smile hahah d låter skoj med..

hupp hupp hupp! inga sånna ord wink

man ska alltid ha en plan B smile

jodå d e skoj... annars finns juh alltid gamla hederliga "Grytan" .. funkar alltid smile

terazzi
29 januari 2007
Machin skrev:
terazzi skrev:

jodå d e skoj... annars finns juh alltid gamla hederliga "Grytan" .. funkar alltid smile

hahaha tongue skojade ^^
vad fan e grytan?*förklara*

japps kanske ska börja med den snart smile faktiskt inte röd då wink haha

terazzi
29 januari 2007
SÅG DETTA NYSS PÅ BLOCKET!! fan vad sjukt..

13-åringar betalar sprit med sex
Sverige 28 jan 21:43

Socialtjänsten i Grums i Värmland misstänker att flera flickor i 13-årsåldern har köpt alkohol av langare - och betalat med sexuella tjänster.
- Vi har fått sådana signaler och ser mycket, mycket allvarligt på dem, säger socialchefen i kommunen till Värmlands Folkblad. Socialtjänsten har hållit ett stormöte för föräldrarna i skolan och även kontaktat polisen.

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
29 januari 2007
Trådstartare
terazzi skrev:
Machin skrev:
terazzi skrev:

hahaha tongue skojade ^^
vad fan e grytan?*förklara*

japps kanske ska börja med den snart smile faktiskt inte röd då wink haha

"Grytan" är ett kortspel som funkar så att man lägger ut hela kortleken på bordet å ställer ett tomt glas i mitten ...

sen drar man ett kort i tur å ordning och olika kort betyder olika saker..

1-6 svart = man dricker så många klunkar som kortet visar (tex 3 klunkar för en spader 3:a )

1-6 rött = man ger bort antalet klunkar till någon annan

7 = 7:ans gånger tabell... man börjar räkna från 1 osv osv... men man får inte säga 7 lr nånting med 7 i , tex 7 14 17 21 27 28 osv osv .. den som säger d dricker 2 klunkar

8 = vattenfall ... alla börjar dricka samtidigt å när den som drog 8:an slutar så får den som sitter till vänster om han sluta å när han/hon slutar får den till vänster om han/hon sluta osv osv...

9 = tummen på bordet... nångång under spelets gång sätter den som har fått en 9:a sin tumme på bordet.. å den av dom andra som är sist dit med sin tummen får böta 2 klunkar

10 = regel ... tex, man får inte säga namn.. inte dricka med vänster hand , inte gå på toa , måste knacka 5 gånger i bordet innan man dricker.. ja va som hellst... gäller hela spelet.. alltså kan d bli max 4 regler...

knekt = ämne , den som tar knekten väljer ett ämne.. tex bilmodeller.. å den som först inte kommer på någon får dricka 2 klunkar

dam = quizmaster , ingen får svara på frågor som QM ställer... om man gör d så får man böta 2 klunkar  ( gäller tills nån annan tar en dam.. kan bara var 1 QM åt gången.. )

kung = håller i valfri mängd av d man dricker (öl,grogg,vin,cider,whiskey ) i glaset som står mitt på bordet...

Spelets slut... den som tar sista kungen måste svepa d som är i glaset... är riktit roligt om alla runt bordet dricker olika... brukar bli en ordentlig busgrogg i mitten glaset smile

*puuuh* d vart mycke att skriva d där... hoppas du fattar någorlunda iaf... e kul som f*n smile

sen finns d juh givetvis ( som i alla kortspel ) hur många olika regler som hellst.. dessa e dock dom vi kör efter ...
Senast redigerat av Machin (29 januari 2007)

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
29 januari 2007
Trådstartare
terazzi skrev:

Socialtjänsten i Grums i Värmland misstänker att flera flickor i 13-årsåldern har köpt alkohol av langare - och betalat med sexuella tjänster.
- Vi har fått sådana signaler och ser mycket, mycket allvarligt på dem, säger socialchefen i kommunen till Värmlands Folkblad. Socialtjänsten har hållit ett stormöte för föräldrarna i skolan och även kontaktat polisen.

sånt där förekom här på byn för några år sedan... var några unga tjejer i 13-16 års åldern som erbjöd sexuella tjänster i byte mot tex en kvarting... helt sjukt...

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
29 januari 2007
Trådstartare
Janne skrev:
Om man skulle skaffa sig en ny lite seriösare vinterbil?

nån spec du funderar över ?

terazzi
29 januari 2007
Machin skrev:
terazzi skrev:

sånt där förekom här på byn för några år sedan... var några unga tjejer i 13-16 års åldern som erbjöd sexuella tjänster i byte mot tex en kvarting... helt sjukt...

nej fy fan vad sjukt!!
och att folk utnyttjar d med sjukt, men håller dem på så e d inte konstigt folk kallar dem saker sen..

Sök