nej inget skola för mig, jobbade på bilbud o nu har man a-kassa ett litet tag vill bara ta det lungt innan jag börjar på nytt igen.
va e det för bil du har köpt??? blir så nyfiken
Okidoki Bilbud hade vart gött, men jag är ganska nöjd här. Helg är jobbigt, mååånga som ringer då..
740:n som är på min sida är det jag köpte. Ville ha en bil att ha till och från jobbet så det fick bli den. Fick ett jäkligt bra pris också, så kunde inte låta bli Dessutom är den mycket roligare att köra än Clion...
ja det förstår jag det e klart att volvon e roligare o köra till skillnad från klion, men du måste oxå erkänna att klion e ju oxå speciel faktiskt.
hoppas att du får hem bilen då, antar att du kommer att hålla på o fixa lite, för att ingen jag känner skulle bara sitta i bilen o bara kör när man har just köpt den, man ändrar alltid ett o annat. hoppas det blir bra för din del då men grattis till den nya bilen
Ja, Clion är ju så liten. Dessutom har den sportdämpare runt om så den ligger som en gokart på vägen
Men Volvon är tyngre och bakhjulsdrift så den blir bekvämare på alla sätt. Dessutom har den ju lite mer utrustning, trots att den är 3 år äldre.
Redan fixat lite småsaker jag ska ändra på bilen. Blåa lampor i instrumentbelysningen är första saken. Sen blir det add-on fram. Den ska hållas så clean som möjligt, gillar inte överstylade 740's
en annan har ju inte heller nå bettre fösig..Varit vaken sen 6:30 idag.Börgar bli lite seg.Men inte trött än (somnade vid 5tiden)..Men de är väll att man är orolig som f*n antar ja.Som alla andra dar/nätter men nu är de värre än vanligt :$ .
Kul å kul vet ja inte men farsan har fått tillbaka sin motor till sin Yamaha YZF750R från lack så jag äntligen kan få i min Passat motor.Som jag troligtvis kommer köpa en ny till imorgon
hoh hojt fråga..har någon här vunnit i nattjakten på p3/p4? någon gång
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Hej hopp! de hade man nött iväg 2 filmer ikväll å kanske man ska börja konkurera med glenne hahaha. vad händer då? antar att du jobbar braather?
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
en annan har ju inte heller nå bettre fösig..Varit vaken sen 6:30 idag.Börgar bli lite seg.Men inte trött än (somnade vid 5tiden)..Men de är väll att man är orolig som f*n antar ja.Som alla andra dar/nätter men nu är de värre än vanligt :$ .
Kul å kul vet ja inte men farsan har fått tillbaka sin motor till sin Yamaha YZF750R från lack så jag äntligen kan få i min Passat motor.Som jag troligtvis kommer köpa en ny till imorgon