Åhh va less ja blir...har precis kommit hem efter en kväll i nyförvärvet,en Impreza -98.Ingen märkvärdig bil,(ingen GT eller WRX eller nå liknande värstingversion),utan bara en vanlig 2.0 GL.Snygg färg är väl det enda.Men den är den första bilen som verkligen har varit nåt att ha.Förutom 2 st 142:or(för dom är ju alltid värda att ha..

),varav en fortfarande är kvar som ett långtidsprojekt.
Men får man nån positiv kommentar?Nej då...av ca 10-12 polare som man träffat idag och överraskat efter att jag hämtat den som va det 3 som tyckte det var kul å gladdes med mig(+ en väldigt nära tjejkompis som vetat om det hela tiden),resten undrade bara hur jag skulle ha råd,hur länge det skulle ta innan den va sönderkörd,osv osv.Kan erkänna att jag inte varit snäll mot mina tidigare bilar,men det är ju för fan en viss skillnad på ett rostigt as till Ford Sierra för 4000 och en snygg Impreza för,låt oss säga,"ett par tusenlappar till".
För det första så köper man ju inte en bil om man inte anser sig ha råd,det handlar ju om prioritering,och för det andra så är det ju självklart att ju dyrare och nyare bil man har,ju mer vårdar man den...blir så less.Fick kommentarer som till exempel att jag skulle bara "åka runt å visa upp bilen ikväll"...OCH???En "ny" bil är ju en "ny" bil,oavsett om det är en "värsting" eller inte.Jag vet att en Impreza 2.0 inte är det absolut värsta,men dom går fan inte dåligt...fy fan...va bara tvungen att skriva av mig lite...nu väntar en vår av hårt jobb så det blir schyssta fälgar osv.Undrar hur det låter sen...vill nog fan inte veta...men kan man bli mer än less???jag bara undrar...