hehe ok ok aa hoppas du blir en bra lackerare så får du lacka min bil gratis haha själv så har jag fått jobb kör grävmaskin men börjar när jag fyller 18
hehe ok ok aa hoppas du blir en bra lackerare så får du lacka min bil gratis haha själv så har jag fått jobb kör grävmaskin men börjar när jag fyller 18
hehe aa jag har hört många tror på mig så menar inte låta ego, men modda bilar i PS ger en ändå försmak så plus att jag känner en som jobbar som det med, så han har lärt mig lite,blir nog en fördel sen på utbildningen.. haha gratis fan vad najs, tjänar du bra då? har du tänkt fixa med camaron då?
hehe ok med camaron så har jag tänk trimma den till ca 700hk lacka den gul och överdelen svart hehe hoppas det blir bra vet bara inte vart jag får tag i billigt trimm till den
hehe ok med camaron så har jag tänk trimma den till ca 700hk lacka den gul och överdelen svart hehe hoppas det blir bra vet bara inte vart jag får tag i billigt trimm till den
ojoj det va ju "lagom" haha.. men det låter asnajs.. hmm ja jag e nog japs-nisse så vet inte vart du kan fixa d annars e d la bara kolla igenom nån bilsport?
haha så är det med en dyr hobby har funderat på att gå med i en polares kusins stall om några år så då går det nog åt om man ska ha nån chans å hinna med på strippen brorsan köpte sverigen snabbaste pontiac en trans am låg på 1800 häst fast han fick ej med motorn fan va gött de hade varit å ha en sån
haha så är det med en dyr hobby har funderat på att gå med i en polares kusins stall om några år så då går det nog åt om man ska ha nån chans å hinna med på strippen brorsan köpte sverigen snabbaste pontiac en trans am låg på 1800 häst fast han fick ej med motorn fan va gött de hade varit å ha en sån
hahah satan ja strippen lär va ball.. ja den vore najs själv ska jag ju bygga för bana, men bilen som ja vill ska ja iaf sätta en 12a borde inte va så svårt..
hahaha men visst såg den fin ut? det enda som hade behövts vore en sänkning,tonade rutor,lexus 3d ljus bak,17' fälgar,2,5' hela vägen med 3' utblås och en svart lack..d vore najs