Smärre uppdatering för den som är intresserad: vi var och kikade på objektet idag. Servicebok saknades, eller fanns i digital form som säljaren inte hade någon aning om att man kunde komma åt själv. Vi kom överens om att jag skulle ringa till toyota och begära uppgifter imorgon, men fick för en stund sen ett samtal och då hade han lyckats joxa sig in på den digitala serviceboken. Jag fick ett gäng skärmdumpar som det i princip stod datum och "service: minor/major" på. Är det vad man kan förvänta sig eller står det fler detaljer? Den senaste servicen fanns inte med i serviceboken utan det var nån annan verkstad jag ska ringa till. Kommer väl ringa runt lite imorrn också för säkerhets skull men han kändes som en ärlig typ och i mitt tycke var det en grymt behaglig bil att köra. Var lite rost på några skruvhuvuden och eventuellt på ena bromskivan där bak (enligt min mycket osäkra sambo), är det något man behöver bry sig om? Besiktningen från i år var utan anmärkning.
Ursäkta för att jag kräks ut all osäkerhet här, men jag antar att det är det såna här trådar är till för...
Senast redigerat av Elterrible (25 maj 2017)