Döskalle dekal

spaken
20 september 2017 · 23 Inlägg

Tjena, jag har på senare tid sett dekaler i bakrutan på vissa bilar med tre döskallar en utan ögon, en utan mun och en utan öron, den är väldigt simpel i design kanske ska tilläggas. Den har suttit på allt från en stukad BMW till en Kia suv. jag har försökt googla fram en bild för att visa här, men utan resultat. Så jag undrar är det något form av crew som har den eller är det bara ännu en frän dekal som finns att köpa. Och om det är det sistnämnda så vore det sjysst om någon kunde länka en återförsäljare. mvh

Senast redigerat av spaken (20 september 2017)

it_mutt Avstängd
20 september 2017 · 10 388 Inlägg

spaken skrev:
Tjena, jag har på senare tid sett dekaler i bakrutan på vissa bilar med tre döskallar en utan ögon, en utan mun och en utan öron, den är väldigt simpel i design kanske ska tilläggas. Den har suttit på allt från en stukad BMW till en Kia suv. jag har försökt googla fram en bild för att visa här, men utan resultat. Så jag undrar är det något form av crew som har den eller är det bara ännu en frän dekal som finns att köpa. Och om det är det sistnämnda så vore det sjysst om någon kunde länka en återförsäljare. mvh

En variant på "See No Evil, Hear No Evil, Speak No Evil"

Söker du på typ "sticker skulls hear no evil" på google lär du få ett gäng alternativ. Om du hittar just den du söker låter jag iofs vara osagt

Senast redigerat av it_mutt (20 september 2017)

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
spaken
20 september 2017 · 23 Inlägg

it_mutt skrev:

spaken skrev:
Tjena, jag har på senare tid sett dekaler i bakrutan på vissa bilar med tre döskallar en utan ögon, en utan mun och en utan öron, den är väldigt simpel i design kanske ska tilläggas. Den har suttit på allt från en stukad BMW till en Kia suv. jag har försökt googla fram en bild för att visa här, men utan resultat. Så jag undrar är det något form av crew som har den eller är det bara ännu en frän dekal som finns att köpa. Och om det är det sistnämnda så vore det sjysst om någon kunde länka en återförsäljare. mvh

En variant på "See No Evil, Hear No Evil, Speak No Evil"

Söker du på typ "sticker skulls hear no evil" på google lär du få ett gäng alternativ. Om du hittar just den du söker låter jag iofs vara osagt

Nu efterfrågade jag inte betydelsen av motivet, det har jag full koll på. Jag undrar om det är ett Crew som anammat just det specifika logga.

Evildan
20 september 2017 ·

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71nxayUXhpL._SL1500_.jpg
Den här kändes rätt.
"Tack snälla it_mutt för googletipset."

Queenie
20 september 2017 · 74 Inlägg

Phatcrew inc på Facebook, tror dom folierar bilar bland annat. Kolla in där!
Och ja, det är deras logga

Senast redigerat av Queenie (20 september 2017)

spaken
20 september 2017 · 23 Inlägg

Queenie skrev:
Phatcrew inc på Facebook, tror dom folierar bilar bland annat. Kolla in där!
Och ja, det är deras logga

Okej, tusen tack för hjälpen!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang