Fotograf erbjuder gratis bilbilder runt Dalarna

narto
26 oktober 2017 · 30 Inlägg

*admin får ta bort om denna tråd inte passar, vet att det finns en tråd om fotografer men jag söker respons!*


Hej alla glada och mindre glada!
Tänkte kolla här om det möjligtvis finns några personer runt söndra Dalarna med omnejd som är intresserade av en fotosession av era bilar/fordon. Kanske nån som känner nån som känner nån osv. Kan även tänka mig åka en bit för rätta bilen och en mindre summa.

Varför jag undrar är för att jag vill få möjligheten att utvecklas mer när det gäller ljussätting osv inom bilfotografering, och även utöka min portfolio.

Det jag helst ser som objekt att fota är lite mer exotiska bilar. (kanske inte rätt årstid för det, men helst).
Annars nyare bilar inom märken som Audi, Mercedes, Bmw, Mitsubishi, Subaru, VW med mer. Stance eller icke stance. Är självklart öppen för alla typer av förslag och tillverkare/årsmodeller!

Så det enda ni behöver bidra med för att få ett gratis antal (förhoppningsvis) grymma bilder är då bränsle och lite tålamod, och gärna lite tips om fotoplatser.
Här är några av mina bilder hittils: www.facebook.com/SimonNFoto  www.flickr.com/photos/snarto   https://www.instagram.com/mrnarto/

Nu kliar det i mina fingrar, så tveka inte att höra av er! smile

Senast redigerat av narto (26 oktober 2017)

Audi A4 Allroad "SLowroad" (2014)
Subaru Levorg GTS "Lewrx" (2016)
jaka54
26 oktober 2017 · 5 680 Inlägg

Hej!
Går inte att ladda ner bilder! "Bad panda" och en liten tjej med hund är det enda som syns.

narto
26 oktober 2017 · 30 Inlägg

jaka54 skrev:
Hej!
Går inte att ladda ner bilder! "Bad panda" och en liten tjej med hund är det enda som syns.

Ja flickr.com sidan är nere för tillfället, den kommer nog upp snart igen. Bilder finns även på min Facebook som jag länkade smile

Senast redigerat av narto (26 oktober 2017)

Audi A4 Allroad "SLowroad" (2014)
Subaru Levorg GTS "Lewrx" (2016)
Mack Forum- och sitemoderator
26 oktober 2017 · 26 111 Inlägg

Ska man betala bränsle så är det inte "gratis".

Tråd låst, med hänvisning om annonsering.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang