2544
Sök

Byta lack på bilen???

562 Inlägg
11 januari 2007
Trådstartare
Hej..

Är på jobbet, så slog mig tanken: Behöver man typ skriva på några papper att man har bytt "färg/lack" på bilen från tex: röd - Svart????

-------------------------------------------------------------------

En annan fråga..

I typ anonneser så skriver folk: Bud, mycke tid har lagts på bilen i garaget typ..

ja men man får väl inte mer för pengarna bara för att du har lagt ner mycke tid på bil fan? folk ser väl hälldre att bilen e snygg å fräsh än att någon har lagt ner mycke tid på den?

Skriver folk så för att folk bara så för att få högre bud lr?...

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

Amatör
444 Inlägg
11 januari 2007
Byter man färg på bilen så e får man boka tid på sbp o få det ändrat o kollat i papperna ialf

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 januari 2007
tobi skrev:
Hej..

Är på jobbet, så slog mig tanken: Behöver man typ skriva på några papper att man har bytt "färg/lack" på bilen från tex: röd - Svart????

-------------------------------------------------------------------

En annan fråga..

I typ anonneser så skriver folk: Bud, mycke tid har lagts på bilen i garaget typ..

ja men man får väl inte mer för pengarna bara för att du har lagt ner mycke tid på bil fan? folk ser väl hälldre att bilen e snygg å fräsh än att någon har lagt ner mycke tid på den?

Skriver folk så för att folk bara så för att få högre bud lr?...

jo men de folk menar med att dom lagt ner mkt tid är väll att dom har varit seriös å jobbat hårt med bilen skulle jag tro smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

699 Inlägg
11 januari 2007
När jag lackade om min 240 från röd till vit så anmälde jag inte färgbytet någonstanns...
När jag besiktigade bilen efter det så ändrade bilprovningen tydligen det i papprena...

Bilgalen elektriker :)

Envis optimist
454 Inlägg
11 januari 2007
Har också för mig att de ändrar i registret nästa gång du besiktar. Jag fick då fråga senast när jag besiktade med endast grundfärg vilken färg det skulle bli så han kunde ändra.

Sök