(Borttagen)

SportPilot Ubåtsingenjör
30 november 2017 · 7 232 Inlägg

Evildan skrev:

panda666 skrev:

SportPilot skrev:

e36an är helt klart en kul bil, m50in är dessutom en riktigt bra motor som tål lite laddtryck smile om det inte ska överladdas så är 328an trevligast, med en 325 insug och ett annat grenrör så får man lite mer än 200 hästar och en kul motorkaraktär

att delar skulle vara dyrt är inget annat än en myt, bmw är ofta väldigt billiga att skruva på

problemet är att 99% av alla e36 är nu helt slaktade och redo för att se ljuset i slutet av tunneln. Dom är liksom redo för de sista versen och en sista oktoberfest. Ska ts verkligen satsa på en sån då kommer det vara svårt att hitta en som lever, en som säljaren säljer billigt för dom flesta säljare säljer dom asdyrt för dom tror det är nått speciellt, kan finnas 325-328 me m paket på blockfan me minst 25.000mil och begärd pris minst 20.000kr. Är det inte helt galet??

Efter de två påhoppen på dig: Hur är det nu några timmar senare med sexualiteten och den psykiska hälsan då SportPilot och Soulman ifrågasätter dessa?

Galet är det.

har då aldrig ifrågasatt någons sexualitet, däremot har jag ifrågasatt hur man kan få för sig att nämna Prius när ts efterfrågar körglädje... argumentet blir att den inte går i sönder

en bil blir inte kul att köra bara för att den är ekonomisk, möjligtvis att det kan vara kul att spara pengar, men då är det sparandet som är kul, inte bilkörningen

Angående att många E36or är slutkörda så stämmer det, men letar man lite så kan man hitta ett fint exemplar. De fina exemplaren står sig dessutom utmärkt i värde, och kommer precis som E30in öka i värde med tiden

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Anvandarnamn1
30 november 2017 · 94 Inlägg

Kolla på den här videon ni som tjafsade om en Prius: https://www.youtube.com/watch?v=iZ19Mdca7DY

Senast redigerat av Fjallakergubben (30 november 2017)

Knugcab
30 november 2017 · 5 111 Inlägg

Haha, Regular car reviews är ju en jäkla humoristisk kanal, så jag brukar se på den, men inte är det väl en källa till 100% korrekt information direkt. tongue

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
Muttley
30 november 2017 ·

Fjallakergubben skrev:
Kolla på den här videon ni som tjafsade om en Prius: https://www.youtube.com/watch?v=iZ19Mdca7DY

Å en man som verkar osäker på sig själv smile   Vad ovanligt i västerlandet 2017

Knugcab
30 november 2017 · 5 111 Inlägg

Äh, det är en ren humorkanal, han sågar ALLA bilar mer eller mindre skoningslöst, blandat med en hel del svammel. tongue

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
Anvandarnamn1
30 november 2017 · 94 Inlägg

Knugcab skrev:
Äh, det är en ren humorkanal, han sågar ALLA bilar mer eller mindre skoningslöst, blandat med en hel del svammel. tongue

tongue

Evildan
30 november 2017 ·

Muttley skrev:

Fjallakergubben skrev:
Kolla på den här videon ni som tjafsade om en Prius: https://www.youtube.com/watch?v=iZ19Mdca7DY

Å en man som verkar osäker på sig själv smile   Vad ovanligt i västerlandet 2017

Någon typ av amerikansk lågbudget wannabe TopGear? Såg fler klipp, inte min typ av "humor" då det saknas Brittisk finess.
Argumenten är på samma nivå häromkring med ord som manlighet och ifrågasättandet av någons psykiska hälsa.
Löjeväckande 2017.

Senast redigerat av Evildan (30 november 2017)

Anvandarnamn1
30 november 2017 · 94 Inlägg

Muttley skrev:

Fjallakergubben skrev:
Kolla på den här videon ni som tjafsade om en Prius: https://www.youtube.com/watch?v=iZ19Mdca7DY

Å en man som verkar osäker på sig själv smile   Vad ovanligt i västerlandet 2017

Han har lite rätt i alla fall smile

Evildan
30 november 2017 ·

Fjallakergubben skrev:

Muttley skrev:

Fjallakergubben skrev:
Kolla på den här videon ni som tjafsade om en Prius: https://www.youtube.com/watch?v=iZ19Mdca7DY

Å en man som verkar osäker på sig själv smile   Vad ovanligt i västerlandet 2017

Han har lite rätt i alla fall smile

Berätta.

Anvandarnamn1
30 november 2017 · 94 Inlägg

Evildan skrev:

Fjallakergubben skrev:

Muttley skrev:

Å en man som verkar osäker på sig själv smile   Vad ovanligt i västerlandet 2017

Han har lite rätt i alla fall smile

Berätta.

hahaha

Muttley
30 november 2017 ·

Evildan skrev:

Muttley skrev:

Fjallakergubben skrev:
Kolla på den här videon ni som tjafsade om en Prius: https://www.youtube.com/watch?v=iZ19Mdca7DY

Å en man som verkar osäker på sig själv smile   Vad ovanligt i västerlandet 2017

Någon typ av amerikansk lågbudget wannabe TopGear? Såg fler klipp, inte min typ av "humor" då det saknas Brittisk finess.
Argumenten är på samma nivå häromkring med ord som manlighet och ifrågasättandet av någons psykiska hälsa.
Löjeväckande 2017.

Jag hoppade i klippet. Klarar faktiskt inte riktigt av sådan röst. Och så jävla mycket damm de var på instrumentbrädan, tvi vale.

Fjallakergubben skrev:

Muttley skrev:

Fjallakergubben skrev:
Kolla på den här videon ni som tjafsade om en Prius: https://www.youtube.com/watch?v=iZ19Mdca7DY

Å en man som verkar osäker på sig själv smile   Vad ovanligt i västerlandet 2017

Han har lite rätt i alla fall smile

Nej. Men man väljer helt klart vad för bil man vill.
Om man nu tittar på tjejbilar och frisörbilar så skall man kanske inte påpeka något wink

Senast redigerat av Muttley (30 november 2017)

Knugcab
30 november 2017 · 5 111 Inlägg

Nå, eftersom Fjallakergubben är trådskaparen och han verkar avigt inställd till en Prius så är det väl bara att släppa den modellen helt enkelt, man kan ju inte tvinga någon köpa en bil han inte vill ha så.... tongue

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
Evildan
30 november 2017 ·

Muttley skrev:

Evildan skrev:

Muttley skrev:

Fjallakergubben skrev:
Kolla på den här videon ni som tjafsade om en Prius: https://www.youtube.com/watch?v=iZ19Mdca7DY

Å en man som verkar osäker på sig själv smile   Vad ovanligt i västerlandet 2017

Någon typ av amerikansk lågbudget wannabe TopGear? Såg fler klipp, inte min typ av "humor" då det saknas Brittisk finess.
Argumenten är på samma nivå häromkring med ord som manlighet och ifrågasättandet av någons psykiska hälsa.
Löjeväckande 2017.

Jag hoppade i klippet. Klarar faktiskt inte riktigt av sådan röst. Och så jävla mycket damm de var på instrumentbrädan, tvi vale.

Fjallakergubben skrev:

Muttley skrev:

Å en man som verkar osäker på sig själv smile   Vad ovanligt i västerlandet 2017

Han har lite rätt i alla fall smile

Nej.

Jag tror att det även var mjäll på rattkonsolen utöver svinstian i övrigt.
Jag undrar vad som anses vara korrekt i "kattklippet", faktiskt.

caromania Forummoderator
30 november 2017 · 9 296 Inlägg

Så så så. Jag startade ju en tråd om körglädje, denna subjektiva upplevelse. Pajkastningen kan fortgå där.

Men jag får ge småkillarna som föredrar BMW och annat trams ett rätt: förr hade man alltid sagt att ”Har du köpt en penisförlängare?” till BMW-pojken. Det är det visst ingen som gör idag? Apropå det där med att anmärka... Nej, på en Priusägare är det numera öppet mål. Bara att sparka. Vi får se det som en tafatt hämnd.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Muttley
30 november 2017 ·

caromania skrev:
Så så så. Jag startade ju en tråd om körglädje, denna subjektiva upplevelse. Pajkastningen kan fortgå där.

Men jag får ge småkillarna som föredrar BMW och annat trams ett rätt: förr hade man alltid sagt att ”Har du köpt en penisförlängare?” till BMW-pojken. Det är det visst ingen som gör idag? Apropå det där med att anmärka... Nej, på en Priusägare är det numera öppet mål. Bara att sparka. Vi får se det som en tafatt hämnd.

Kuligt att en forummoderator ber om att pajkastningen kan fortgå i en annan tråd men uppmanar till virtuellt våld.
"Viftar fint med lillfingret åt Caromania"

Tvi Tvi Tvi. 

De var "ni"som började.


Lite on ändå,  då tjejbilar som celica och prelude har nämts så nämner jag ju den obligatoriska bilen i serie "sportbil"  Eclipse.

Eller om man nu vill ha lite riktigt körglädje med komfort överhuvudtaget och frångår det faktum som driftkostnader så CTS, STS.

Evildan
30 november 2017 ·

Eftersom TS nämnde Civic och dom är körglada enligt många så vill jag tipsa om den här prisvärda Civicen.
https://m.blocket.se/malmo/Honda_Civic_ … 12&w=3

caromania Forummoderator
30 november 2017 · 9 296 Inlägg

Muttley skrev:

caromania skrev:
Så så så. Jag startade ju en tråd om körglädje, denna subjektiva upplevelse. Pajkastningen kan fortgå där.

Men jag får ge småkillarna som föredrar BMW och annat trams ett rätt: förr hade man alltid sagt att ”Har du köpt en penisförlängare?” till BMW-pojken. Det är det visst ingen som gör idag? Apropå det där med att anmärka... Nej, på en Priusägare är det numera öppet mål. Bara att sparka. Vi får se det som en tafatt hämnd.

Kuligt att en forummoderator ber om att pajkastningen kan fortgå i en annan tråd men uppmanar till virtuellt våld.
"Viftar fint med lillfingret åt Caromania"

Tvi Tvi Tvi. 

De var "ni"som började.


Lite on ändå,  då tjejbilar som celica och prelude har nämts så nämner jag ju den obligatoriska bilen i serie "sportbil"  Eclipse.

Eller om man nu vill ha lite riktigt körglädje med komfort överhuvudtaget och frångår det faktum som driftkostnader så CTS, STS.

Ja men det är ju min tråd big_smile
”Virtuellt våld.” Vardå?

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Evildan
30 november 2017 ·

caromania skrev:

Muttley skrev:

caromania skrev:
Så så så. Jag startade ju en tråd om körglädje, denna subjektiva upplevelse. Pajkastningen kan fortgå där.

Men jag får ge småkillarna som föredrar BMW och annat trams ett rätt: förr hade man alltid sagt att ”Har du köpt en penisförlängare?” till BMW-pojken. Det är det visst ingen som gör idag? Apropå det där med att anmärka... Nej, på en Priusägare är det numera öppet mål. Bara att sparka. Vi får se det som en tafatt hämnd.

Kuligt att en forummoderator ber om att pajkastningen kan fortgå i en annan tråd men uppmanar till virtuellt våld.
"Viftar fint med lillfingret åt Caromania"

Tvi Tvi Tvi. 

De var "ni"som började.


Lite on ändå,  då tjejbilar som celica och prelude har nämts så nämner jag ju den obligatoriska bilen i serie "sportbil"  Eclipse.

Eller om man nu vill ha lite riktigt körglädje med komfort överhuvudtaget och frångår det faktum som driftkostnader så CTS, STS.

Ja men det är ju min tråd big_smile
”Virtuellt våld.” Vardå?

Våldsbejakare... tongue

Sparka på Priusägare, fan jag har ägt både Porsche 924 och Skoda 105l men aldr

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang