Svart Volvo 740 -89 som ska bli stilig

Tog över den här efter att min pappa gått bort, tanken är att den ska bli riktigt fin.

Nurminen_

• 61 Följare
  • 25 516 Visningar
  • Uppdaterades senast 15 maj
Nurminen_
5 maj · 683 Inlägg

Amazon_123GT skrev:
Ja om de skickas som paket så finns de alltid ett sändningsnummer så de bör han ha på sitt kvitto eller mejl när han lämnat in paketet.

Ok tack för info:)

Amazon_123GT Driifter;)
5 maj · 1 467 Inlägg

De ä lugnt hoppas du får tag på grillen

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)
Nurminen_
6 maj · 683 Inlägg

Nu skrev personen att det låg kvar 4 paket på posten för dom hade blandat ihop fraktsedlarna, låter ju väldigt märkligt och fick inge svar om sändningsnr. Får se om jag får ett paket inom dom närmsta dagarna då smile

Senast redigerat av Nurminen_ (6 maj )

Nurminen_
onsdag 14:20 · 683 Inlägg

ingen grill har kommit så vart blåst på den, även en annan från tradera hörde av sig till mig och även han har inte fått sina saker från samma person.

Men bättre nyheter är att jag har haft problem med att varvstoppet bara hamnade på 6500 varv. Så hörde av mig till timos motor som lödde om en ny tändbox till mig (det var fel på min tändbox från början) samt montera han i ett chip för 7500rpm och skickade med ett steg 3 bränslechip. Så nu fungerar det. Grym service big_smile lär dock montera bättre ventilfjädrar innan jag vågar kliva över 7k rpm :p

Så här går den nu iallafall, ingen raket direkt. Men klart roligare än orginal. Nu ska jag bara dit med ett större spjällhus smile

Nurminen_
onsdag 14:34 · 683 Inlägg

Fick även med dom här, får se om jag monterar 1 eller 2 av dom någonstans lite diskret smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/119/118717/118717-ff222bbc05fa41bb96a57101abf6c722.jpg

Sponsrade tjänster

Snabbt och enkelt,
med 11 miljoner fordon!

• Fordonsdata
  • Tekniska data
  • Historik
  • Ägare
  • Värdering
  • Skuldkontroll
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt