5322
Sök

Fjäderbenstag..Gör de nån märkbar skillnad?

357 Inlägg
15 januari 2007
Trådstartare
Då gör ja ett nytt försök då eftersom rubriken inte va så korrekt..Men va säger ni, ni som kan? tongue E de värt o lägga ut nån tusing på ett stag te min bil? Den känns ganska ostabil när man gasar på men de kan ju bero på olika faktorer såklart men..kolla gärna va ja har för grejer på den så slipper ja rabbla upp allt här. tacksam för tips och råd

Heter de Lövena eller Löven??

245 Inlägg
15 januari 2007
Jag märkte skillnad när jag monterade mitt. Gick mycket stabilare.

TVT Member
377 Inlägg
15 januari 2007
Jaa det fjäder-bensstag ska ju styva upp bilen... så ja tror det hjälper... Har både fram och bak i corradon o den är styv som sa**n hehe... inte kört nån orginal corrado dock så kan inte säga hur stor skillnaden är...

Avstängd
1 031 Inlägg
16 januari 2007
Gjorde stor skillnad på min, men det är ju ingen Saab.

1 567 Inlägg
16 januari 2007
Jag köpte ett till min bil på SAM och kände en viss styvhet i bilen därefter..Kör man snabbt i rondeller eller skarpa kurvor så  så känner du att bilen är mer stabil på något sätt då karossen inte  halkar efter i framvagnen den styr in bätte i kurvorna och bilen känns mer kurs stabil..Svårt att förklara känslan men visst gör det skillnad.

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

4 571 Inlägg
16 januari 2007
Jag har som ni ser 2 st likadana bilar.

1 st med 1 st utan (ligger å väntar på montering)

Och den med är sjukt mkt styvare och kränger inte alls lika mkt.

357 Inlägg
16 januari 2007
Trådstartare
ok absolut värt ett försök me andra ord..om inte annat så e de ju snyggt.tongue Speedparts ju ett snyggt som ja funderat länge på o köpa.

Heter de Lövena eller Löven??

Reparatör
306 Inlägg
16 januari 2007
Gör en grym skillnad.
Har förstås både över och under.

Sök