En bil under 30k har nog många år på nacken och då kan det nog bli en del skruvande..
Har man ingenstans att stå och inga verktyg och ingen kunskap så blir det till att antingen lämna in eller hitta någon som kan.
Tycker du ska köpa autobahnracern om intresset finns för just denna ..
Men kolla först rosten undertill så du inte blir blåst bara..
Det finns ju ALLTID en anledning till att man säljer en bil, så därför gäller det att ta reda på varför..

En del släcker lampor som återkommer efter några mil..
En del släcker koder som återkommer efter ett tag..
Är det en yngre förmåga som säljer så får man nog vara lite vaken..
Själv har jag lite bättre förtroende för äldre säljare.
Det bästa vore kanske att skriva ett kontrakt med säljaren att om man upptäcker ett fel inom en viss tid så regleras köpet på något sätt.
Skulle säljaren då verka motvillig till förslaget så kanske det ger en hint om köpet ska genomföras eller ej..
Har man rent mjöl i påsen så tvekar man väl inte, men vet man om någon dold defekt som kostar pengar så, ja du vet..
