Vilken av dessa två Hyundai i30, tror ni på?

Billigbil123
26 november 2018 · 7 Inlägg

https://mobil.blocket.se/annons/skane/h … s/79823368


https://mobil.blocket.se/annons/kronobe … i/81177312


Tänkt köpa en bil, nämligen en Hyundai i30, för cirka 70k. Och hittat dessa två - obs den bruna för 80, får jag köpa för 71-

Vilken tror ni är bäst? Är priset bra tro? Jämfört som en tok, men svårt berömma hyundais då tex alla värderingshemsidor i sig säger ett lägre värde på bilarna...


Mvh!big_smile

Garage313
26 november 2018 · 536 Inlägg

Jag hade tagit kombin utan att tveka, aldrig fel att ha en kombi smile
Sen är vit bil jäkligt najs också!

Riktigt bra bilar också, få fel! Se till att den är välservad bara!
Men, om du nu ändå är sugen på hyundai, vrf inte istället ta en kia ceed av samma årsmodell? Typ samma bil men med nybilsgaranti kvar om servicar skötts korrekt.

Mvh fd hyundaimek & numera kiamek!

Volkswagen Passat Alltrack "2.0tdi 4motion" (2016)
Volkswagen Bora Variant "1.9 TDI" (1999)
Billigbil123
27 november 2018 · 7 Inlägg

rockabilly-rebell skrev:
Jag hade tagit kombin utan att tveka, aldrig fel att ha en kombi smile
Sen är vit bil jäkligt najs också!

Riktigt bra bilar också, få fel! Se till att den är välservad bara!
Men, om du nu ändå är sugen på hyundai, vrf inte istället ta en kia ceed av samma årsmodell? Typ samma bil men med nybilsgaranti kvar om servicar skötts korrekt.

Mvh fd hyundaimek & numera kiamek!

Ska köpa bilen senare idag, iallafall kika på den med pengarna redo.

Får den bruna för 69-tusen annars. Hade du fortfarande tagit den vita? Fastän 1300 mil mer i bagaget

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
27 november 2018 · 17 470 Inlägg

Den bruna bilen är kreditspärrad och säljaren kan inte sälja bilen då han inte betalt den ännu. Köper du den så går ägarbytet inte igenom alternativt: Du ärver skulden...

Undvik!

EDIT: Om säljaren säger att "Men jag fixar det imorgon" eller "Löste precis skulden" eller vad som helst så tro inte på detta. Kan bli enorma problem.

Senast redigerat av Hybrid_ (27 november 2018)

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Billigbil123
27 november 2018 · 7 Inlägg

Hybrid_ skrev:
Den bruna bilen är kreditspärrad och säljaren kan inte sälja bilen då han inte betalt den ännu. Köper du den så går ägarbytet inte igenom alternativt: Du ärver skulden...

Undvik!

EDIT: Om säljaren säger att "Men jag fixar det imorgon" eller "Löste precis skulden" eller vad som helst så tro inte på detta. Kan bli enorma problem.

Tack för angegamanget! Trevligt forum detta smile

Köpte den vita precis

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang