Servo

HanNilsson
25 februari 2019 · 40 Inlägg

Behöver ny bromsservo till min S60 T5 -02, men blir inte klok på detta, har inte kunnat hitta en servo med samma nummer på hela bildelsbasen inkluderat alla P24 karosser.
https://puu.sh/CRvIp/cb036fddd8.png

Hur viktigt är det att det sitter exakt samma i ? Bara för S60 verkar de ju finnas minst 5st olika.

HanNilsson
25 februari 2019 · 40 Inlägg

Updatering, snackade med en kille på Volvo som sa att jag skulle ha servo med nummer 31273684, eftersom att bilen har DSTC funktion. Lustiga är ju att det inte är den som sitter i bilen nu, och att jag inte kan hitta just den någonstans.

it_mutt Avstängd
25 februari 2019 · 10 388 Inlägg

Vilket nummer har du sökt på? För jag gjorde, bara av ren nyfikenhet, en sökning på "ett av de nr som finns på bilden" och hittade både hänvisningar till bildelsbasen samt "en drös" utländska sidor....

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
HanNilsson
25 februari 2019 · 40 Inlägg

it_mutt skrev:
Vilket nummer har du sökt på? För jag gjorde, bara av ren nyfikenhet, en sökning på "ett av de nr som finns på bilden" och hittade både hänvisningar till bildelsbasen samt "en drös" utländska sidor....

Ja, jag med smile Men om du kikar igen så kan du se att ingen av de servon man hittar där har just det numret.

it_mutt Avstängd
26 februari 2019 · 10 388 Inlägg

HanNilsson skrev:

it_mutt skrev:
Vilket nummer har du sökt på? För jag gjorde, bara av ren nyfikenhet, en sökning på "ett av de nr som finns på bilden" och hittade både hänvisningar till bildelsbasen samt "en drös" utländska sidor....

Ja, jag med smile Men om du kikar igen så kan du se att ingen av de servon man hittar där har just det numret.

Jag tar det igen; jag gjorde en sökning på "ett av de nr som finns på bilden", och sitter just nu, igen, och tittar på flera servo på nätet där båda de nr som finns med på din bild, finns med på servon som ska säljas.

Däremot kan jag säga att inget av dessa står listade som till S60, men det i sin tur torde kvitta....

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang