Hej. hur hittar jag justeringen på handbromsviren har bytt backar och justerat dom men måste sträcka handbromsviren någon som vet. Har en c 200 CDIårsmodell 2010 sedan. Mvh Kenneth
Hej. hur hittar jag justeringen på handbromsviren har bytt backar och justerat dom men måste sträcka handbromsviren någon som vet. Har en c 200 CDU årsmodell 2010 sedan. Mvh Kenneth
Har du följt vajrarna upp från oken? Har du tittat under handbromsspaken? (Tagit bort panelen där) Eller har du elbroms?
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Hej. hur hittar jag justeringen på handbromsviren har bytt backar och justerat dom men måste sträcka handbromsviren någon som vet. Har en c 200 CDI årsmodell 2010 sedan. Mvh Kenneth
Har du följt vajrarna upp från oken? Har du tittat under handbromsspaken? (Tagit bort panelen där) Eller har du elbroms?
Tack för era svar. Är en vanlig 200 CDI sedan ej elbroms. Har fält Vajern under bilen men inte hittat sträckaren till vajern på min förra merca så var sträckaren under baksätet man tog bort en lucka.