Luleå - söker likasinnade amatörer och lekmanna-mekaniker

JohanArvid
28 juni 2019 · 46 Inlägg

Tjo! smile

Jag söker andra likasinnade bilintresserade amatörer / hobby-mekaniker / lekmän i Luleå med omnejd , där vi kan utbyta hjälp, muskelkraft, idéer och tips & råd om allt och inget inom bilvärlden.

De bilar jag har och har haft är 5 - 10.000 kronors-bilar, 2000-talare, Saab, Volvo, VW, Japsare. Jag har garage med enklare verktyg och billig domkraft i centrala Luleå men inte tillgång till någon lyft förutom på OkQ8 till ockerpriser!

Pm!

DT19
29 juli 2020 · 1 Inlägg

JohanArvid skrev:
Tjo! smile

Jag söker andra likasinnade bilintresserade amatörer / hobby-mekaniker / lekmän i Luleå med omnejd , där vi kan utbyta hjälp, muskelkraft, idéer och tips & råd om allt och inget inom bilvärlden.

De bilar jag har och har haft är 5 - 10.000 kronors-bilar, 2000-talare, Saab, Volvo, VW, Japsare. Jag har garage med enklare verktyg och billig domkraft i centrala Luleå men inte tillgång till någon lyft förutom på OkQ8 till ockerpriser!

Pm!

Tjenare! Flyttade upp i höst till Luleå ifrån Norrköping! Har inget garage uppe i Luleå tyvärr men har ett kvar i Norrköping.

Har köpt mig en Volvo 244 i Luleå för att polaren köpte sig en 245. Jag gör det mesta på parkeringen! haha

Har en hel del BMW i Norrköping, men gillar de flesta märkena.

BMW 520i "E39" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang