Jag har inte skaffat någon, fanns ingen med, fick bilen för en näve popcorn. Var och hämtade den nyss, tänkte om någon stjärna visste på rak arm. Då jag tänkt åka och besiktiga så snart som möjligt.
airbaglampan är nog det där......iaf om jag kollar runt lite på bilderna på nätet
Hmm, vad kan det vara för fel då? Som sadelmakare kollade jag givetvis airbagen i sätet, och lagade skadorna i sätet.
Airbagsen verkar fungera Även burst out sömmen är sydd enl. Certifikat med rätt styrka och stygnslängd(tog en jävla massa timmar, men . Tror att den tar sig igenom besiktningen med vårt godkännande. Det som kan kugga är ju såklart Greta Thunbergs del, och då behövs det en heeel del cash, för man kan inte hålla k-sprit i diesel antar jag?
tryck på den och se vad som händer? den måste ju styra någonting med tanke på var den är placerad, ovanför sitter ju knapparna till varningsblinkersen och värmen till bakrutan.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
airbaglampan är nog det där......iaf om jag kollar runt lite på bilderna på nätet
Hmm, vad kan det vara för fel då? Som sadelmakare kollade jag givetvis airbagen i sätet, och lagade skadorna i sätet.
Airbagsen verkar fungera Även burst out sömmen är sydd enl. Certifikat med rätt styrka och stygnslängd(tog en jävla massa timmar, men . Tror att den tar sig igenom besiktningen med vårt godkännande. Det som kan kugga är ju såklart Greta Thunbergs del, och då behövs det en heeel del cash, för man kan inte hålla k-sprit i diesel antar jag?
Jag tolkar det som att bilen varit krockad och Airbagen utlösta? I såna fall, nollades felkoderna efter att nya Airbag satts in?