Honda trim Skåne?

Warrarms
2 mars 2020 · 65 Inlägg

Tjena! Nu vill jag chipa och installera avgassystem etc på bilen. Har någon koll på något bra garage i Skåne? Eller någon som har koll på Honda. Detta gäller en Honda civic type r fn2.

Tack på förhand

VirreEriksson
2 mars 2020 · 1 301 Inlägg

Om inte jag minns fel hade du väll någon bekant som skulle bygga om den åt dig? smile

Warrarms
2 mars 2020 · 65 Inlägg

VirreEriksson skrev:
Om inte jag minns fel hade du väll någon bekant som skulle bygga om den åt dig? smile

Ingen bekant utan en kille utanför Stockholm, men nu kommer jag befinna mig nere i Skåne ett tag pågrund ut av jobb.

viccoA
3 mars 2020 · 3 110 Inlägg

Japtuning har funnits länge. Kolla även vad de rekommenderar för paket. Bara ny mjukvara sätter ingen större fart på japslådan. Kammar, ventiler, ventilfjädrar, racecat, grenrör, sportavgassystem, race insug, osv då kan det kanske ge en skvätt till.
Oavsett vad du väljer de till att bänka effekten före och efter i samma bänk.

Senast redigerat av viccoA (3 mars 2020)

Warrarms
3 mars 2020 · 65 Inlägg

viccoA skrev:
Japtuning har funnits länge. Kolla även vad de rekommenderar för paket. Bara ny mjukvara sätter ingen större fart på japslådan. Kammar, ventiler, ventilfjädrar, racecat, grenrör, sportavgassystem, race insug, osv då kan det kanske ge en skvätt till.
Oavsett vad du väljer de till att bänka effekten före och efter i samma bänk.

Ah tack! Blev tipsad om dem igår. Har slängt iväg ett Mail och får se vad dem säger.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang