Köpråd Hyundai Coupé, Toyota Celica

Ejoh
26 juni 2020 · 19 Inlägg

Hallå på er!
Är ute efter annan bil, budget på max 35.000kr. Har kikat på följande bilar:
Hyundai coupe (tiburon/tuscani)
Toyota Celica
Audi TT
Honda cr-x del sol.

Söker all info om alla dessa bilar, men har hakat upp mig ordentligt på att de flesta Hyundai Coupé bilarna har haft en ny ägare varje år. Någon som vet om dessa är typiska sönderkörda/skruvade bilar. De säljs till bra priser här och där men har 14-18 ägare på 15k mil och 17 år!? How come?

Står och väger mest mellan Celica och Coupe där coupen känns som ett "roligare alternativ".

axxet Jag ska hjälpa dig..med det lilla jag kan..
26 juni 2020 · 4 917 Inlägg

Är man inte nöjd med något så byter  man..
Somliga vill tvunget ha det nyaste på marknaden och då får man byta..

Senast redigerat av axxet (26 juni 2020)

Köp inte grisen i säcken bara..
Masken är odlarens bäste vän..
Dom rike dom kan, VI fattiga försöker..
husseman
26 juni 2020 · 1 588 Inlägg

Hmm, du väljer säkert rätt oavsett vilken av de 2 du e´mest sugen på.. ja hade valt Toyota då jag älskar bilar som bara går o går..- men vi som skruvar ser ju helst att du väljer Audi,n. Den lär vi tjäna bra med kulor på..för den kommer strula. Lycka till.
mvh/husse

Ejoh
27 juni 2020 · 19 Inlägg

husseman skrev:
Hmm, du väljer säkert rätt oavsett vilken av de 2 du e´mest sugen på.. ja hade valt Toyota då jag älskar bilar som bara går o går..- men vi som skruvar ser ju helst att du väljer Audi,n. Den lär vi tjäna bra med kulor på..för den kommer strula. Lycka till.
mvh/husse

Tackar! Jag är inne på samma spår. Kommer från en saab 9-3 som verkligen gillade att bli skruvad i om man säger så... Näe! Toyota eller hyundai blir det. Är ju kanske lite roligare med v6 på 170hk än 1,8 liters vvti. Därför känns Hyundai lite bättre, ser även finare ut inuti, men det är det där med att de verkar ha gått genom många händer som är lite oroande.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang