3234
Sök

850 turbo drift kostnad? hjälp

Jägare
172 Inlägg
30 januari 2007
Trådstartare
Hej som rubriken lyder. ska köpa 850 tror jag och vill veta drift kostnaden på en turbo??

/MVH

Är huvet dumt får kroppen lida!! :P

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
30 januari 2007
Bara fråga nån som har en sådan ?

Bmw osv..

Fartdåre
378 Inlägg
30 januari 2007
i bensin menar du
min drar väl 0,8 blandad körning om jag tant kör (normal körning)
lite mer om race:ar

TICen är till salu säljs billigt.

One Man Clan
4 287 Inlägg
30 januari 2007
Dom brukar rulla på fint om dom är i skick när man köper dom ...annars kan man kanske få byta lite bromsar och bussningar ...skulle tro dom flesta säger att dom funker perfa

847 Inlägg
30 januari 2007
Det e ju inte direkt en billig bil att äga faktiskt. Har man trimmat så e det ju risk att man gasar en del o då springer soppan iväg. Jag körde väl min på 1,5 i snitt har jag för mig. Sen e försäkringen ganska dyr. Jag pröjsade 8500kr om året för halv o va 28 då. Det e ju en ganska gammal bil numera så att saker kan gå sönder måste ju räknas med. Men oj vilken kul bil det e att köra. Hade jag haft råd hade jag inte tvekat på att köpa en.

406 Inlägg
30 januari 2007
Fina bilar de smile Är ju i stort sett som en vanlig volvo, så delar är ju relativt billiga och lätta att få tag på.. De som skiljer är väl försäkring och lite sådant, men ej så avsevärt dyrt om man tar det genom volvia eller liknande. Sedan blir ju soppakontot klart dyrare om man har tung högerfot, men annars går det att hålla den nere riktigt fint.. Det man skall se upp med är drivknutar och andra framvagnsdetaljer.. De äter 850 mkt av. Även lambdan kan strula ibland osv. Men över lag är de ju som andra volvos... Bara går och går...Fråga om det är nåt mer.

MVH

One Man Clan
4 287 Inlägg
30 januari 2007
Karlie skrev:
Fina bilar de smile Är ju i stort sett som en vanlig volvo, så delar är ju relativt billiga och lätta att få tag på.. De som skiljer är väl försäkring och lite sådant, men ej så avsevärt dyrt om man tar det genom volvia eller liknande. Sedan blir ju soppakontot klart dyrare om man har tung högerfot, men annars går det att hålla den nere riktigt fint.. Det man skall se upp med är drivknutar och andra framvagnsdetaljer.. De äter 850 mkt av. Även lambdan kan strula ibland osv. Men över lag är de ju som andra volvos... Bara går och går...Fråga om det är nåt mer.

MVH

Då är vi 2 om den uppfattningen !  jo men lambda är ju slitage grejer lika så katalysator som kan vara defekta ..och så länge drivaxeldamaskerna hålls hela har jag inte hört någon tagit sönder dom .. växelådorna behöver man inte heller bry sig om smile annars i bakvagnen så ska man kolla så dom inte är skeva ...och så att alu bussningarna "länkarmsbussningarna" bak är hela och fina ...

Sök