Felsökning pris

Drahcir
16 juni 2021 · 2 Inlägg

Någon som vet vad Audi tar för en felsökning på en 2013 A6

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
16 juni 2021 · 14 007 Inlägg

Drahcir skrev:
Någon som vet vad Audi tar för en felsökning på en 2013 A6

Varför inte ringa och fråga.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Mack Forum- och sitemoderator
16 juni 2021 · 26 113 Inlägg

Vettemannen skrev:

Drahcir skrev:
Någon som vet vad Audi tar för en felsökning på en 2013 A6

Varför inte ringa och fråga.

/Benny

Nu ska vi inte vara sådana Benny..
Men med tanke på att det är Audi (dvs lite "dyrare" segmentet) så gissar i alla fall jag på att det inte är under 1000-lappen per timme.
Någon mer kunnig på just Audi torde veta.
Beror iofs kanske lite på vad felet kan vara också. Och vad mer exakt för verkstad.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
panda666
16 juni 2021 · 4 228 Inlägg

Mack skrev:

Vettemannen skrev:

Drahcir skrev:
Någon som vet vad Audi tar för en felsökning på en 2013 A6

Varför inte ringa och fråga.

/Benny

Nu ska vi inte vara sådana Benny..
Men med tanke på att det är Audi (dvs lite "dyrare" segmentet) så gissar i alla fall jag på att det inte är under 1000-lappen per timme.
Någon mer kunnig på just Audi torde veta.
Beror iofs kanske lite på vad felet kan vara också. Och vad mer exakt för verkstad.

Du har helt rätt, när jag var hos bmw i solna för länge längesen och skulle felsöka min växellåda så tog dom 2000kr, tror att det tog för dom 1 timme att koppla in bilen i datorn och kolla om det var nått elfel eller nått, tror sj att det inte ens tog 10 min men men vi skiter i det. Så beroende på vad som är fel och hur lång tid det kan ta skulle ja tippa på minst 1200-1500 per timme oavsett vem du väljer av tex bmw-merc-audi-vw osv osv och glöm inte o säga att du vill betala för max 1-2timmar annars felsöker dom i 4-5tim och då står du med en nota på närmare 10.000 för felsökning^^ tur för mig att jag har kalle på hörnet som tar 0 i felsökning;)

Drahcir
16 juni 2021 · 2 Inlägg

panda666 skrev:

Mack skrev:

Vettemannen skrev:

Varför inte ringa och fråga.

/Benny

Nu ska vi inte vara sådana Benny..
Men med tanke på att det är Audi (dvs lite "dyrare" segmentet) så gissar i alla fall jag på att det inte är under 1000-lappen per timme.
Någon mer kunnig på just Audi torde veta.
Beror iofs kanske lite på vad felet kan vara också. Och vad mer exakt för verkstad.

Du har helt rätt, när jag var hos bmw i solna för länge längesen och skulle felsöka min växellåda så tog dom 2000kr, tror att det tog för dom 1 timme att koppla in bilen i datorn och kolla om det var nått elfel eller nått, tror sj att det inte ens tog 10 min men men vi skiter i det. Så beroende på vad som är fel och hur lång tid det kan ta skulle ja tippa på minst 1200-1500 per timme oavsett vem du väljer av tex bmw-merc-audi-vw osv osv och glöm inte o säga att du vill betala för max 1-2timmar annars felsöker dom i 4-5tim och då står du med en nota på närmare 10.000 för felsökning^^ tur för mig att jag har kalle på hörnet som tar 0 i felsökning;)

Tack för tipset att regla en tid 👍😀 jag återkopplar vad Toveks bil i Borås tar för felsökning

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang