Tjenare har en b230ftt från -98 som krånglat sen dagen jag köpte den
Sammanfattning av mitt problem När jag köpte bilen så ville den inte alls starta sen kollade jag och farsan på det och det visade sig vara rotorn.så vi fick den att starta och allt men vi var inte riktigt nöjda då den gick ojämnt och dog vid körning så vi tänkte och tänkte så vi kollade svänghjulet men det stod rätt och allt i tändsystemet men inget hjälpte men tillslut så byte vi ut tändspolen och öppnade den gamla hade en spricka i sig så nu i skrivande stund startar den perfekt men nu går han ojämnt och mycket fett och tändstiften är igen sotade och katalysator var illröd och vet inte vad det är med skiten helt ärligt
Det jag bytt Tändstift från mekonomen Rotor Fördelare Tändkablar Vevaxelgivare Tändspole Styrbox båda boxarna för att vara exakt Labdasonde Ja allt kan man säga Har även Volvo blåa original spridare Har byt spridarelä Byt bränslefilter
Ojämnt gång, igensotade stift och glödande katalysator får iaf mig att fundera på om tändningen (och då kanske i förlängningen kamremmen) står rätt...?
The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...