att folk ej har trafik vett (syftat på den snubben som körde på gunde) om det är halt så kör man inte fortare än bilfan klarar av!
Nu lägger jag mig i här! 60 åringen är en nära släkting till mig! för det första så var det inte han som körde! och för det andra så tror jag inte att hon som körde är så hemskt gasglad!
att folk ej har trafik vett (syftat på den snubben som körde på gunde) om det är halt så kör man inte fortare än bilfan klarar av!
många förare som inte är jätte vana vid vinterväglag missbedömer ofta vad bilen klarar av och shit happense så äre bara så kommer det alltid att vara. Tyvärr så är det många ute på våra vägar som omkommer och det är tyvär något som alltid kommer att förekomma men det är synd att det ska vara så.
En 20-årig man avled på torsdagen av de skadorna han fick när han körde in i ett parkerat lastbilsflak på Ventilgatan i Malmö sent på onsdagseftermiddagen. 20-åringen jobbade på onsdagen kvällspasset på ett företag på Toftanäs industriområde. Olyckan inträffade när 20-åringen tog en paus från arbetet för att åka och handla på Ica Maxi. På Ventilgatan frontalkrockade han med ett av stödbenen till ett lastbilsflak. 20-åringen fördes med svåra skallskador till Universitetssjukhuset i Lund där han avled på torsdagsmorgonen.
hur många ska detta jävla vinterlandskap ta egentligen
R.I.P
Min kollega och vän. Han skulle bara iväg på rasten för att fixa fika men kom aldrig tillbaka. Jag hade precis lämnat jobb då och fick reda på det dagen efter när jag kom dit. Tyckte om honom som fan och jag kommer verkligen sakna honom...
.......Jag vill säga någonting, något som lindrar saknaden och smärtan hennes anhöriga känner, men inget jag säger kan lindra den. Hoppas att Ni tar väl vara på de fina minnen Ni har av henne.
Gråt ej vid min grav, jag är inte där, jag är fri...