Det där Widebodypaketet kan man nog glömma om man inte vill stå o spackla hela vintern. Det är ingenting man bara smackar dit på bilen precis... Kolla Twixers C70 Widebody projekt: http://www.zatzy.com/showthread.php?t=2 … &pp=20
XC-grillen gör väldigt mycket på bilen, 100 ggr snyggare än kromgrillen.
Apropå andra strålkastare o blinkers tycker jag att du ska köpa Volvos klarglas från C70 caben. Alternativ 3 alltså... mycket bättre kvalité än junket som Hova o Realcar säljer...
Det där Widebodypaketet kan man nog glömma om man inte vill stå o spackla hela vintern. Det är ingenting man bara smackar dit på bilen precis... Kolla Twixers C70 Widebody projekt: http://www.zatzy.com/showthread.php?t=2 … &pp=20
XC-grillen gör väldigt mycket på bilen, 100 ggr snyggare än kromgrillen.
Apropå andra strålkastare o blinkers tycker jag att du ska köpa Volvos klarglas från C70 caben. Alternativ 3 alltså... mycket bättre kvalité än junket som Hova o Realcar säljer...
Lycka till med projektet!!
Ha d gött
Mvh Anders
Jo det är sant, lär ju ta ett bra tag att få till de där med widebodypaketet Synd att dom glasen kostar 7000 bara :S Skulle ju helt klart sitta fint på bilen
Men det är väl så att den som spar han har.. Så det lär väl bli att börja spara då
[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]
Tycker det!! Skulle sitta perfekt med klarglaslysena fram och sen de nyare bakljusen. Det kommer jag köpa till min iaf när det blir dags att ställa på...
Tackar för alla svar.. Måste nog ta en rejäl funderare på vilket de ska bli.. Men 1an eller 3an blir det nog..
Har även funderat på att bara skaffa nya USA-blinkers (för egentligen är strålkastarna fram bara några månader gamla..Var nyss bytta då jag köpte bilen)..
vad tycks, eller ska jag satsa på att byta hela?
Var även nyss ute och putsade lite på utblåset, var lite halvrostigt, men det blev väldigt fint tillslut, med hjälp av lite Autosol
/Davve
Senast redigerat av Davv3 (17 februari 2007)
[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]