Rushman har god insikt i att jag ska byta katten, fråga honom vem som skruvade loss den gamla åt mej..
Haha Jo det sitter ju massa nya roliga grejer i nu Det jag undra var om det finns planer på ytterliggare effekt efter att exteriören är klar? Varför finns det inte tusen bilder på flakead kolfiber!?!?
Rushman har god insikt i att jag ska byta katten, fråga honom vem som skruvade loss den gamla åt mej..
Haha Jo det sitter ju massa nya roliga grejer i nu Det jag undra var om det finns planer på ytterliggare effekt efter att exteriören är klar? Varför finns det inte tusen bilder på flakead kolfiber!?!?
Vill se!
Kalle_Ponken skrev:
DAAAAMN vad læckert med røtt "glitter" på kolfibret! Vill ha massor mer bilder från dig nu Erik så man har mera øgongodis o njuta av!
Jo det finns väl ett tjugotal bilder på flakead kolfiber.. men vi ska klarlacka färdigt och pollera upp det innan bilder kommer.. Så att det är riktigt riktigt blankt
Lampan skrev:
MissMums skrev:
Ja God Jul i förskott! Om du är snäll kan du få öppna den innan jul!
du e allt bra snäll du sandra en bur i julklapp hade vart nåt det
Bilderna gör verkligen inte lacken rättvisa, vi ska ta bättre foton imorgon! Vi va rätt trötta efter allt ikväll..
Imorgon Lördag den 29 nov kl 15 och frammåt har vi öppet hus i Evolution Garage och PaintWorX! Kom förbi vetjag! Vi ligger vid Stig Center i Göteborg Mvh Erick
Den blir så fin! kommer bli bra med dom vita fälgarna, eller hoppas du ska ha dom på din iallafall men det tror jag=) inge krom bara för då får du spö...haha. Hoppas ni får en trevlig dag imorgon, lite långt från Eskilstuna tyvärr. mvh Fredde